The Brooks Group Named One of 2025 Best Employers in North Carolina
Leading sales training company recognized for workplace culture and employee experience
“We believe our people are our most important asset,” said Spencer Wixom, president and CEO of The Brooks Group. “The Brooks Group is a great place to work because we invest generously in creating a culture of trust, dedication, caring, and enthusiasm that supports our employees and our clients’ long-term success.”
Now in its twelfth year, the Best Employers in North Carolina awards program identifies and recognizes the area’s best employers and provides organizations with valuable employee feedback. The award process includes a survey of company employees on dozens of topics from recruiting practices to recognition programs.
The Brooks Group engages and retains employees by aligning around nine core values: empowerment, life-long learning, resiliency, integrity, passion, agility, customer focus, positivity, and problem-solving. The company uses these values to direct and develop its teams.
The Brooks Group prioritizes a strong culture and believes when the company wins, everyone wins. It acknowledges employees at every level through a profit-sharing program and promotes mutual trust by allowing flex time and hybrid work, and offering weekly all-company huddles, quarterly town halls, game lunches, workiversaries, wedding and baby showers, and a well-stocked snack and coffee bar.
Winners will be recognized in the June issue of Business North Carolina magazine and at the awards gala on June 19, 2025 at the Grandover Resort in Greensboro, NC. For more information about the Best Employers in North Carolina award, visit https://businessnc.com/bestemployers/.
About The Brooks Group
We unlock sales potential. The Brooks Group is the leading sales training and development company empowering sales teams to generate breakthrough results. Notable clients include Airbus, Avita Medical, Bobcat, Hitachi Energy, Mack Trucks and Volvo Trucks, SANY Americas, Texas Instruments, and the United States Air Force. To learn more about our suite of ROI-driven sales training and development programs, best-in-class assessments, and industry-leading reinforcement tools, visit brooksgroup.com.
Larissa DiStefano
The Brooks Group
+16176429049 ext.
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Advancing Indiana’s Independent Auto Industry
JOLT Phone App Redefines Android Calling Experience with Next-Gen Personalization Features
EvolX Games Announces Ludaro: A Roguelike Deck-Building Dice Game Inspired by Classic Ludo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.