Komunikaty PR

The Learning Revolution 2.0 by Dr. Jeannette Vos Tells a Groundbreaking Approach to Self-Learning

2025-05-16  |  23:55:04
Jeannette

Author Dr. Jeannette J Vos

Book cover.

Learning Revolution 2.0

NEW YORK, NY, UNITED STATES, May 16, 2025 /EINPresswire.com/ -- Woodbridge Publishers is pleased to announce the launch of the much-anticipated book The Learning Revolution 2.0 by Dr. Jeannette Vos. This book is set to revolutionize how people approach learning. Building on decades of research in neuroscience, psychology, and education, this book introduces the Vos Self-Learning Method, an innovative approach designed to accelerate and deepen learning through self-direction, mindset transformation, and interdisciplinary insights.

Integrating cutting-edge knowledge from quantum physics, interpersonal neurobiology, and epigenetics, The Learning Revolution 2.0 empowers readers—including students, educators, parents, and professionals—to maximize their cognitive potential. Through multimedia tools, hands-on activities, and self-awareness practices, the book fosters lifelong learning habits essential for academic, professional, and personal success.

As the latest part of The Learning Revolution series—recognized globally for its profound impact on education this book inspires individuals to become proactive learners in an ever-changing world.

Pre-order your copy today on Amazon

About the Author
Dr. Jeannette Vos, founder of the Learning Revolution International, is a leading expert in education and learning science. She co-authored The Learning Revolution, which sold over 10 million copies in 26 languages, influencing education worldwide. With a doctorate in learning science, she has spent over two decades conducting research, speaking at global events, and developing innovative learning techniques that integrate neuroscience, psychology, and health. Dr. Vos’s work continues to inspire learners to find their full potential.

Ronan Veyne
Woodbridge Press
email us here
Visit us on social media:
Facebook
YouTube

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-26 | 18:55:04

Business Coach Keissy Rengel Empowers Over 10,000 Women Entrepreneurs Through Digital Marketing and Mentorship Programs

Keissy RengelNEW YORK, NY, UNITED STATES, June 26, 2025 /EINPresswire.com/ -- Keissy Rengel, founder of Chicago-based digital marketing agency Konvertis, has impacted more than 10,000 women entrepreneurs globally through her business coaching
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-26 | 18:55:04

Eneba lanza colección especial para que gamers ayuden a cumplir deseos junto a Make-A-Wish

9 year old Kamahri from Canada has undergone treatment for leukemia and wished for his own gaming spaceEsta iniciativa ofrece una forma de ayudar hacer realidad estos deseos, ilustrando el papel impactante de la comunidad gamer y de empresas como
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-26 | 18:55:04

Swapcard Announces Research on Association & Nonprofit Events Revealing Untapped Monetization and Revenue Opportunities

Swapcard Announces New Research on Association & Nonprofit Events Revealing Untapped Monetization and Revenue OpportunitiesAssociations need to find innovative ways to deliver meaningful experiences for attendees, measurable ROI for

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Finanse

Europosłowie za wydłużeniem finansowania krajowych planów odbudowy o 1,5 roku. Apelują o większą przejrzystość wydatków

Instrument na rzecz Odbudowy i Zwiększania Odporności (RRF) – uruchomiony po pandemii COVID-19 – wygasa w sierpniu 2026 roku. Europosłowie w przyjętej niedawno rezolucji postulują, by przedłużyć ten termin o 18 miesięcy dla kluczowych projektów bliskich ukończenia. To szczególnie ważne dla Polski, która przez trzy lata – przez spór poprzedniego rządu z Komisją Europejską – miała zablokowany dostęp do środków z Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Jednocześnie rezolucja wzywa do większej przejrzystości wydawanych funduszy.

Polityka

Prof. G. Kołodko: Druga prezydentura Trumpa zmienia Amerykę i świat na gorsze. Nie przyczynia się do rozwiązywania fundamentalnych światowych problemów

Zdaniem byłego wicepremiera i ministra finansów, prof. Grzegorz Kołodki, trumpizm wzmacnia pewne trendy nacjonalizmu, populizmu ekonomicznego i handlowego nie tylko w Ameryce, ale także w innych państwach. W ocenie ekonomisty Trump i trumpizm będą mieli negatywne skutki dla światowych procesów demograficznych, społecznych, kulturowych i ekonomicznych. Prezydentura Trumpa nie skupia się na rozwiązywaniu najważniejszych światowych problemów, takich jak m.in. migracja, zimna wojna, czy też ocieplenie klimatu.

Konsument

Branża opakowań nie traktuje unijnych regulacji jako zagrożenia. Widzi w nich impuls do rozwoju

W UE co roku wytwarza się ponad 2,2 mld t odpadów. Aby ograniczyć ich ilość, promowane jest przechodzenie na bardziej zrównoważony model, czyli gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach pakietu zmian prawnych ograniczających negatywny wpływ działalności człowieka na środowisko nacisk położony jest w dużej mierze na producentów opakowań. Przedstawiciele branży podkreślają, że nowe regulacje to dla nich nie tylko nowe obowiązki, ale też okazja na zbudowanie przewagi konkurencyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.