This Season’s 'American Idol' Favorites to Headline 3rd Annual Franklin Summer Bash at The Factory on July 12
This exciting live concert event has become an annual tradition, featuring finalists from the current season of American Idol, and getting major press coverage including TMZ.
Fans will be treated to up close and personal performances, with add-in VIP packages available offering a photo opportunity with the artists and exclusive keepsakes.
Unlike previous years where the event was standing room only, Franklin Summer Bash now has theater seating for all tickets. Due to the demand, advance purchase is highly recommended as this event is expected to sell out.
Fans traveling to the Nashville area for this event can take advantage of discounted hotel rooms at SpringHill Suites by Marriott in Franklin. A special rate of $169 is available for rooms booked by June 29th. To take advantage of this special offer, click here.
Last year’s event featured performances by American Idol finalists Jack Blocker, Kaibrienne, McKenna Breinholt, Kayko, Mia Matthews, Quintavious, plus a special appearance by The Voice finalist Maddi Jane. And the inaugural event in 2023 featured performances by 3 finalists from that season of American Idol: Runner-up Megan Danielle, Haven Madison and Tyson Venegas.
"We’re so excited to be bringing Franklin Summer Bash back to the Nashville market for the 3rd year in a row,” says Brian Mayes, CEO of Frankland Events. “This event gets bigger and better every year, and we’re thrilled about the incredible lineup we have planned for July - with even more American Idol finalists than ever before. This is truly the ultimate summer concert event for fans of all ages!”
Franklin Summer Bash is produced by Frankland Events.
For more information or to purchase tickets, visit www.FranklinSummerBash.com.
Brian Mayes
Nashville Publicity Group
+1 615-771-2040
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Lonseal® Launches LONBETON TOPSEAL: Concrete-Inspired Resilient Sheet Vinyl for Bold, Contemporary Spaces
Medium Voltage Vacuum Circuit Breaker Market Detailed Analysis and Forecast up to 2032
JUARA Launches Miracle Tea Recovery Crème: Skin Support Through Life’s Natural Transitions
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.