Tom Jackobs Urges Entrepreneurs to Burn Their Old Sales Scripts This Fourth of July
Los Angeles-based sales coach says freedom comes from connecting—not closing
“This Fourth of July, forget memorized lines,” says Tom. “Your business needs a message that comes from the heart—not a script that came from someone else's mouth.”
Jackobs teaches private-pay clinics and wellness professionals how to grow revenue with emotional intelligence and authentic connection through his Selling With H.E.A.R.T. method.
“If your sales conversation sounds like a telemarketer, it’s time for a rewrite,” he says. “Clients buy from people they trust, not people who talk at them.”
This July, Tom Jackobs is offering free training on how to sell naturally—no pyrotechnics required.
About Tom Jackobs: Tom is an international speaker and fractional sales leader based in Los Angeles. He helps purpose-driven professionals grow through ethical, trust-based selling. Learn more about Tom Jackobs at https://tomjackobs.com/.
Media Contact:
Tom Jackobs
tom@tomjackobs.com
713-240-1529
Thomas V Jackobs
JackobsEffect, Inc.
7132401520
tom|tomjackobs.com| |tom|tomjackobs.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

U.S. Clean Energy Market to Surpass $198.2 Billion by 2033, Fueled by Wind, Solar & Green Building Technologies
Chulalongkorn University’s Herbarium Preserves Thai Flora for Research and Criminal Investigations
Wedding Gown Market Set to Reach USD 71 Million by 2035, Driven by Innovation, Customization, and Global Demand.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.