ToTo Marketing Launches Rideshare Rear-Window Billboards, Expanding Its National Out-of-Home Advertising Solutions
The new rideshare ad units are part of ToTo Marketing’s growing suite of OOH advertising services, designed to deliver maximum visibility and engagement. Strategically placed on the back windows of rideshare vehicles, these mobile digital billboards capture the attention of pedestrians and drivers alike, turning everyday car rides into high-impact brand impressions.
“We're excited to offer rideshare rear-window billboards as a flexible, mobile option for brands looking to stand out in competitive markets like Las Vegas and Miami,” said Daniel Calderin, Owner of ToTo Marketing. “But what truly sets us apart is our ability to provide comprehensive, nationwide out-of-home advertising solutions under one roof.”
Your One-Stop-Shop for Out-of-Home Advertising:
ToTo Marketing is more than just rideshare advertising. As a full-service OOH agency, the company offers a wide array of media formats to support both regional and national campaigns, including:
Mobile Billboards Nationwide – High-impact trucks with large-scale advertising canvases that drive directly through your target zones.
Digital Billboards Nationwide – Premium LED billboard placements across major U.S. markets, delivering 24/7 brand visibility.
Hologram Advertising Backpacks – Exclusive to ToTo Marketing, these cutting-edge 3D holographic backpacks turn brand ambassadors into walking advertisements, perfect for conventions, trade shows, and nightlife.
With deep expertise in OOH media planning, placement, and execution, ToTo Marketing helps brands create unforgettable real-world advertising experiences that drive awareness, engagement, and ROI.
About ToTo Marketing
ToTo Marketing is a results-driven out-of-home advertising agency specializing in mobile billboards, digital billboards, rideshare advertising, and hologram activations. Trusted by brands across industries, ToTo helps clients dominate high-traffic environments with creative, immersive, and high-visibility campaigns. From Las Vegas to New York, from Miami to Los Angeles—ToTo Marketing delivers out-of-home that performs.
For media inquiries, partnership opportunities, or to launch your next OOH campaign, visit www.marketingtoto.com or email marketingtoto@totoent.net.
Daniel Calderin
ToTo Entertainment
+1 702-325-6150
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

CTW Inc. Launches Collaboration Between Spider and Slime Anime Games
Jiangxi Through Its Cultural Relics: Witnesses of a Millennia-old Civilization
Indie Vegas Film Festival 2025 Blends Film & Fun in the Heart of North Las Vegas
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

PE przedstawił swoje priorytety budżetowe po 2027 roku. Wydatki na obronność kluczowe, ale nie kosztem polityki spójności
Parlament Europejski przegłosował w tym tygodniu rezolucję w sprawie priorytetów budżetu UE na lata 2028–2034. Europosłowie są zgodni co do tego, że obecny pułap wydatków w wysokości 1 proc. dochodu narodowego brutto UE-27 nie wystarczy do sprostania rosnącej liczbie wyzwań, przed którymi stoi Europa. Mowa między innymi o wojnie w Ukrainie, trudnych warunkach gospodarczych i społecznych oraz pogłębiającym się kryzysie klimatycznym. Eurodeputowani zwracają też uwagę na ogólnoświatową niestabilność, w tym wycofywanie się Stanów Zjednoczonych ze swojej globalnej roli.
Infrastruktura
Odbudowa Ukrainy pochłonie setki miliardów euro. Polskie firmy już teraz powinny szukać partnerów, nie tylko w kraju, ale i w samej Ukrainie

Według stanu na koniec 2024 roku odbudowa Ukrainy wymagać będzie zaangażowania ponad pół biliona euro, a Rosja wciąż powoduje kolejne straty. Najwięcej środków pochłoną sektory mieszkaniowy i transportowy, ale duże są także potrzeby energetyki, handlu czy przemysłu. Polski biznes wykazuje wysokie zaangażowanie w Ukrainie, jednak może ono być jeszcze wyższe w procesie odbudowy. Zdaniem wiceprezesa działającego w tym kraju Kredobanku należącego do Grupy PKO BP firmy powinny szukać partnerów do udziału w odbudowie i w Polsce, i w Ukrainie.
Polityka
Europoseł PiS zapowiada walkę o reparacje wojenne dla Polski na forum UE. Niemiecki rząd uznaje temat za zamknięty

Nowy kanclerz Niemiec Friedrich Merz podczas konferencji prasowej w Polsce ocenił, że temat reparacji wojennych w relacjach polsko-niemieckich jest prawnie zakończony. Nie zgadza się z tym europoseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który chce do tego tematu wrócić na forum UE. Przygotowana za rządów PiS publikacja „Raport o stratach poniesionych przez Polskę w wyniku agresji i okupacji niemieckiej w czasie II wojny światowej” szacuje straty na ponad 6,2 bln zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.