Travel Sentry and Safari Luggage Launch Campaign on TSA-accepted Locks for Indian Travelers
Travel Sentry, the global leader in travel security standards, is happy to announce a partnership with Safari, one of India's largest luggage brands.
Many consumers currently believe these locks are mostly relevant for travel to the United States, but these locks are recognized and welcomed in over 75 countries across more than 750 major airports worldwide. Through this campaign, Travel Sentry and Safari seek to raise awareness among Indian consumers about the importance of using TSA-accepted locks to protect their belongings and ensure smooth security checks internationally.
The campaign will roll out in 150 Safari retail locations across India helping travelers visualize how TSA-accepted locks integrate into a modern, secure travel experience.
"It was important for our Senior Management team to be present and show our commitment to the Indian market and its growth. Launching our largest in-store campaign with Safari, one of India’s largest luggage brands on the market, is significant in educating the Indian traveler of all the benefits of our system," said Maya Hall, Travel Sentry's Chief Executive Officer.
“We are excited to partner with Travel Sentry, the global standard in airport travel security. Our common purpose is to ensure that Indian consumers have a more convenient and secure experience at airports when they travel internationally,” said Mr Sudhir Jatia, Safari’s Managing Director.
Safari's growth and strong retail presence across India make them an ideal partner to amplify this awareness message. The campaign will be rolled out across Safari's extensive retail network as well as their digital platforms, providing travelers with valuable information and empowering them to make informed choices for their travel security needs.
Molly St Johnston
Travel Sentry
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Major Study Reveals Which Perth Real Estate Agencies Have the Most Demanding Bond Cleaning Requirements
Fasoo Highlights AI Data Infrastructure and Data Security Platform at Gartner 2025 NA Security & Risk Management Summit
Dallas Jury Awards Over $1 Million to Injured Driver Represented by Angel Reyes & Associates After Lowball Insurance Offer
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.