Tulua Aesthetics Partners with DoctorLogic to Achieve 10X Online Visibility in Just 8 Months
Tulua Aesthetics’ partnership with DoctorLogic drives dramatic SEO growth, doubling web traffic and tripling leads through strategic digital marketing.
BURBANK, CA, UNITED STATES, July 16, 2025 /EINPresswire.com/ -- Tulua Aesthetics, a premier med spa located in Sugar Land, Texas, has announced a strategic partnership with Yapi/DoctorLogic, a leader in patient acquisition and website technology. This collaboration has propelled Tulua Aesthetics to remarkable online growth, including a 10-fold increase in Google Page 1 keyword rankings, a doubling of website traffic, and a tripling of lead volume within just eight months.Founded in 2023 by Shantel White, Tulua Aesthetics faced early challenges due to ineffective marketing strategies and underperforming websites. After transitioning to DoctorLogic, the med spa underwent a transformative digital overhaul. DoctorLogic provided a custom-built, SEO-optimized website, comprehensive content marketing, targeted paid advertising, and robust reputation management.
“I am so glad I made the change to DoctorLogic,” said Shantel White, Founder of Tulua Aesthetics. “The entire process has been nothing short of amazing, and I’m excited to continue growing and scaling my business with their support. I cannot recommend DoctorLogic enough!”
“It has been a joy to watch Tulua Aesthetics exceed their initial online marketing goals in such a short time,” said Stuart Lloyd, Strategy at Yapi/DoctorLogic. “We know we have created a powerful website marketing platform that can dramatically increase the visibility, ranking, and lead gen of any healthcare practice. However, when we get a customer like Tulua Aesthetics that fully embraces the leverage of our website platform, the results can be extraordinary.”
For more information about Tulua Aesthetics, visit tuluahouston.com.
About Yapi and DoctorLogic
Yapi and DoctorLogic have joined forces to deliver an all-in-one platform for growth and patient experience in dental and healthcare practices. This all-in-one solution combines advanced patient engagement and patient acquisition technology, offering a comprehensive suite of features that includes website management, SEO, online scheduling, digital forms, two-way texting, reminders, and insurance verification. By combining patient acquisition and patient engagement into a single, streamlined solution, the company enables providers to attract new patients, expand their practices, improve operational efficiencies, and deliver exceptional patient care throughout the entire patient journey.
To learn more, visit yapiapp.com and doctorlogic.com.
Marketing
DoctorLogic
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Bounce Online Solidifies Position as One of South Africa's Leading Online DJ Equipment Retailers
One Click SEO Unveils One Click GEO & Aura: Pioneering Brand Visibility in the AI-First Search Economy
Arun Kumar Palathumpattu Thankappan Leads Public Sector Innovation with Amorphic by Cloudwick
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.