Wall Street Journal Bestseller Redefines the Sales Playbook for a New Generation
A Psychology-Driven Approach to Winning Over Today’s Hard-to-Reach Buyers
CA, UNITED STATES, April 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- Renowned sales expert and CEO of Delta Point, Jerry Acuff, is shaking up traditional sales wisdom with the release of his groundbreaking book, The New Model of Selling: Selling to an Unsellable Generation. Co-authored with sales thought leader Jeremy Miner, this Wall Street Journal bestselling title offers a bold, psychology-based approach that meets today’s buyers exactly where they are—on their terms.
Drawing from behavioral science and decades of proven success, The New Model of Selling dismantles outdated tactics and replaces them with a human-centered strategy rooted in authentic connection, thoughtful questioning, and the counterintuitive principle that “the less you care about the sale, the more you sell.”
“People hate to be sold, but they love to buy,” Acuff explains. “This book teaches sales professionals to stop pushing and start partnering—identifying needs, building trust, and guiding conversations with purpose.”
Acuff, a graduate of Virginia Military Institute and the founder of Scottsdale-based Delta Point, has consulted with over 20 of the top 100 companies in the world. He has been featured on MSNBC, ABC Radio, The Wall Street Journal, Fast Company, and more. His expertise has earned him accolades such as being named one of the top seven sales experts globally and one of the 50 Best Salespeople of All Time, alongside icons like Steve Jobs and Warren Buffett.
Beyond theory, this book is a hands-on guide that shows how to:
MMI Inc Kitchen and Home Announces Strategic Expansion in Home Remodeling & Renovation
American Manufacturing Association and Frameworks Consortium Announce Premier Texas Manufacturing Conference & Retreat
Redefining Recovery: Daniel Regan’s Healing Us Model Emerges as a Gold Standard for Community Transformation
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.