Walter Maybury Offers a Harmonized Look at the Savior’s Life in Faith-Based Book
A deeply personal and enlightening journey of faith through the four Gospels.
COOKSTOWN, NJ, UNITED STATES, May 1, 2025 /EINPresswire.com/ -- Walter S. Maybury’s new book, “Testimony of Jesus Christ,” offers a fresh and insightful look at the life, teachings, and resurrection of the Savior by chronologically arranging the four Gospel accounts from the King James Bible. A veteran of the Air Force Reserves, a devoted husband, father, and grandfather, and a committed member of the Church of Jesus Christ of Latter-Day Saints, Maybury draws upon decades of spiritual reflection and scripture study to present a devotional resource designed to bring readers closer to Jesus Christ.In this book, Maybury shares how his personal relationship with Christ has shaped his life, guiding him through the highs and lows with peace, clarity, and purpose. The book organizes events from the Gospels of Matthew, Mark, Luke, and John in side-by-side columns, allowing readers to experience the Savior’s story from four perspectives at once. This unique structure fosters deeper understanding, spiritual insight, and personal application for anyone seeking to know Christ more intimately.
Motivated by a desire to leave a lasting witness of his faith, Maybury hopes his work will inspire others to pursue a closer relationship with Jesus. His writing reflects not only a passion for scripture but also a lifetime of living according to its teachings. His book has been showcased at prominent literary events, including the 2025 Association of College and Research Libraries, the New Title Showcases at both the London and Bologna Book Fairs, as well as several international book fairs in the previous year.
“Testimony of Jesus Christ” encourages readers to reflect, pray, and align their lives more closely with Christ’s teachings. Now available at select bookstores and online retailers, including P.R.com, eBay.com, AbeBooks.com, Fable.com, Indigo.com, Alibris.com, Booktopia.com, Amazon, and Barnes & Noble.
About Writers’ Branding
Writers’ Branding is a full-service self-publishing company that provides aspiring authors exclusive access to publicity and a pool of book evaluators and marketing creatives and bridges them to literary agencies and traditional publishing houses.
Please visit www.writersbranding.com for more information.
Lyn Goot
Writers' Branding LLC
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Thinkstack Debuts Native Arabic AI Chatbot to Serve Growing MENA Market
Sane Windows Announces Installation and Replacement Services Across Missouri
EBC và United to Beat Malaria nêu bật mối liên hệ giữa Ô nhiễm môi trường và bệnh tật nhân Ngày Môi trường Thế giới
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.