Why Founders Shouldn’t Be the Ones Running the Sales Team—Especially in Wellness Businesses
Tom Jackobs provides fractional sales leadership so practitioners can focus on impact, not conversion calls.
Burnout happens fast when heart-led founders try to coach, serve, market, and sell on their own.
Jackobs helps relieve that burden by managing the sales process, supporting the team, and embedding HEART-based frameworks into the entire conversion funnel.
His fractional model delivers consistent coaching, conversion tracking, and people-first sales systems designed for relationship-driven brands.
"Founders should lead the mission—not chase down every lead. That’s what a sales leader is for." — Tom Jackobs
Explore how Tom’s fractional sales management can transform your business at https://www.TomJackobs.com
About Tom Jackobs:
Tom Jackobs helps values-based business owners scale ethically with proven sales systems. As a fractional sales leader, he brings clarity, confidence, and compassion to growing sales teams in the wellness and private-pay space.
Media Contact:
Tom Jackobs
Email: tom@tomjackobs.com
Phone: 713-240-1529
Thomas V Jackobs
JackobsEffect, Inc.
+1 713-240-1520
tom|tomjackobs.com| |tom|tomjackobs.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

The Dealmakers Honors Kevin Stefan Meyer with 'Excellence in Applied Computing' at Investors Roundtable Malta 2025
Zypto Launches Global Crypto Mobile Top‑Ups - Keeping People Connected with the Power of Blockchain
Industrial Cloud Market Size Is Likely To Reach a Valuation of Around $352.6 Billion by 2031
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji
Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.
Bankowość
RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.
Handel
Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.