Wicked Fabulous Launches Jewelry Line to Support LGBTQ Youth—10% of Sales Donated to Charity
Wicked Fabulous Launches Jewelry Line to Support LGBTQ Youth, created with heart, purpose, and pride.
HULL, MA, UNITED STATES, April 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- Contact: David James
Wicked Fabulous
Email: orders@wickedfabulous.com
Website: https://wickedfabulous.com
Instagram: @wickedfabulous
Wicked Fabulous, a bold and vibrant LGBTQ-owned brand, is thrilled to announce the launch of its brand-new jewelry line, created with heart, purpose, and pride. Designed to empower self-expression and give back to the community, 10% of every jewelry purchase goes directly to support LGBTQ youth charities.
LGBT pride jewelry, chakra-balancing pieces, natural crystals, and energy bracelets. Each item in our collection is carefully curated to inspire individuality, encourage healing, and radiate positive energy.
“We believe jewelry should do more than look good—it should do good,” says David James, founder of Wicked Fabulous. “We created this line not only to celebrate who we are, but to support LGBTQ youth on their own journey of identity, healing, and love.”
Whether you're drawn to vibrant rainbow designs that honor LGBTQ pride or the soothing power of natural gemstones, our pieces are crafted with care and intention. From meaningful gifts to personal treasures, every bracelet, necklace, and crystal accessory is an expression of love, style, and support.
All jewelry is proudly shipped from our home-based business in Hull, Massachusetts, where every piece is packed with positive vibes and a whole lot of fabulous.
Explore the full collection at wickedfabulous.com and join us in creating a world that celebrates authenticity, radiates love, and gives back in style.
About Wicked Fabulous
Wicked Fabulous is an LGBTQ-owned lifestyle brand rooted in pride, positivity, and purpose. With collections that include bold apparel, skincare, and now jewelry, Wicked Fabulous is on a mission to spread joy, spark confidence, and support the LGBTQ+ community—one fabulous piece at a time.
David James
WickedFabulous.com
+1 617-272-5774
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
Instagram
YouTube
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Patrick and Josh Lange of Business Modification Group Sell Established HVAC Company in Broward County
Southeast Addiction Center Atlanta Highlights the Urgent Need for Comprehensive Alcohol Addiction Treatment
The World’s First Literacy-Themed Gas Stations Launch a Summer Reading Adventure for Kids
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.