Komunikaty PR

Wicked Fabulous Launches Jewelry Line to Support LGBTQ Youth—10% of Sales Donated to Charity

2025-04-20  |  17:55:06

Wicked Fabulous Launches Jewelry Line to Support LGBTQ Youth, created with heart, purpose, and pride.

HULL, MA, UNITED STATES, April 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- Contact: David James
Wicked Fabulous
Email: orders@wickedfabulous.com
Website: https://wickedfabulous.com
Instagram: @wickedfabulous

Wicked Fabulous, a bold and vibrant LGBTQ-owned brand, is thrilled to announce the launch of its brand-new jewelry line, created with heart, purpose, and pride. Designed to empower self-expression and give back to the community, 10% of every jewelry purchase goes directly to support LGBTQ youth charities.

LGBT pride jewelry, chakra-balancing pieces, natural crystals, and energy bracelets. Each item in our collection is carefully curated to inspire individuality, encourage healing, and radiate positive energy.

“We believe jewelry should do more than look good—it should do good,” says David James, founder of Wicked Fabulous. “We created this line not only to celebrate who we are, but to support LGBTQ youth on their own journey of identity, healing, and love.”

Whether you're drawn to vibrant rainbow designs that honor LGBTQ pride or the soothing power of natural gemstones, our pieces are crafted with care and intention. From meaningful gifts to personal treasures, every bracelet, necklace, and crystal accessory is an expression of love, style, and support.

All jewelry is proudly shipped from our home-based business in Hull, Massachusetts, where every piece is packed with positive vibes and a whole lot of fabulous.

Explore the full collection at wickedfabulous.com and join us in creating a world that celebrates authenticity, radiates love, and gives back in style.

About Wicked Fabulous
Wicked Fabulous is an LGBTQ-owned lifestyle brand rooted in pride, positivity, and purpose. With collections that include bold apparel, skincare, and now jewelry, Wicked Fabulous is on a mission to spread joy, spark confidence, and support the LGBTQ+ community—one fabulous piece at a time.

David James
WickedFabulous.com
+1 617-272-5774
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
Instagram
YouTube
Other

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-20 | 21:55:04

Fight Health Insurance Wishes All Those Celebrating a Happy April 20th

Timbit sleepingFrom Timbit’s Birthday to Easter to Hunky Jesus — we hope your spring rituals are joyful and denial-free.We built Fight Health Insurance to help level the playing field with automation, transparency, and tools that actually
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-20 | 21:55:04

Global Immigration Partners Unveils 2025 EB-5 Green Card Requirements Amid U.S. Immigration Policy Shifts

EB5 Green Card, EB5 Regional CenterEB5 Green Card, EB5 Regional CenterGold CardGlobal Immigration PartnersChanges to EB5 in 2025 come at a pivotal time, as the U.S. government considers significant alterations to its investment-based immigration
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-20 | 21:55:04

OakCover Magazine Announces In-Depth Exploration of Thailand’s Emerging Wellness Tourism Industry

OakCover Magazine announces a 2025 series on Bangkok’s wellness tourism boom, spotlighting innovative therapies and Thai healing. #BangkokWellness WHITE PLAINS, NY, UNITED STATES, April 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- OakCover Magazine, a

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.