World Fellowship Ride Charity Promotes the Franki Moscato Foundation
American Idol Winner's Suicide Prevention Cause Chosen by World Motorcycle Movement
Fellows Ride, known in the U.S.A. as the “Fellowship Ride,” was founded by Dieter Schneider after the loss of his 23-year-old son to suicide. Schneider conducts rides in countries worldwide, including Germany, Switzerland, Austria, Romania, Portugal, Norway, and the U.S.A. See: FellowsRide.com
The ride and festivities are hosted by the Wolf River H.O.G. Chapter of Shawano County, WI, and will occur in and around Doc’s Harley-Davidson of Bonduel. Doc’s is well-known for its spectacular patio, restaurant, antique shop, zoo, museum, and showroom. See: DocsHD.com
The Franki Moscato Foundation headquarters are in Oshkosh, WI. Leading this non-profit organization is Franki Moscato, a 23-year-old music artist who has been an active advocate for teen suicide prevention since she was eleven. Moscato is best known as a regular Anthem singer for the Green Bay Packers and for winning the Golden Ticket on the 2019 season of ABC’s American Idol.
The proceeds of the FELLOWSHIP RIDE will be used to produce and broadcast a Public Service Announcement that will be selected from an associated state-wide student video contest for the best suicide prevention film.
“After learning about the good work Franki is doing for promoting adolescent mental health, my team unanimously chose her Wisconsin foundation,” exclaimed Schneider.
Interview Information
Who: Dieter Schneider (lost his son to suicide); Franki Moscato (23-year-old suicide prevention advocate and 2019 American Idol ticket winner).
What: FELLOWSHIP RIDE is happening in the US and is supporting Franki’s non-profit foundation that fights teen suicide in Wisconsin.
Where: By phone or in-studio interview with Franki Moscato.
Date / Time: Before May 10, 2025. See the heading to schedule an interview.
Media Advisory: Please bring your team to Doc’s Harley-Davidson in Bonduel, Wisconsin, on May 10th at 10 AM to capture the love and excitement that supports this important cause.
Kathy Sakschek
Franki Moscato Foundation
+1 920-379-7487
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Patrick and Josh Lange of Business Modification Group Sell Established HVAC Company in Broward County
Southeast Addiction Center Atlanta Highlights the Urgent Need for Comprehensive Alcohol Addiction Treatment
The World’s First Literacy-Themed Gas Stations Launch a Summer Reading Adventure for Kids
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.