Eric Cadman Joins TimeHoodie as VP, Partnering with Founder Jay Donaldson to Deliver Innovative Digital Solutions
TimeHoodie is excited to announce the appointment of Eric Cadman as VP. Cadman brings over two decades of experience in sales leadership and digital innovation.
DENVER, CO, UNITED STATES, June 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- TimeHoodie, a premier digital strategy and creative agency, is excited to announce the appointment of Eric Cadman as Vice President. Cadman brings over two decades of experience in sales leadership and digital innovation, having held pivotal roles at FYIN, Bayshore Solutions (now Spinutech), YP.com (formerly AT&T Advertising Solutions), and Jones International University.
At FYIN, Cadman served as Senior Vice President, where he was instrumental in expanding the company's digital marketing services and fostering strategic partnerships. Prior to that, as Vice President at Bayshore Solutions, he led initiatives that significantly enhanced client engagement and drove revenue growth. His tenure at YP.com saw him recognized as an award-winning sales professional, and at Jones International University, he played a key role in leading a large sales team through a season of unprecedented growth.
"I've known Jay for years and have always been impressed with his work," said Eric Cadman. "Partnering with him at TimeHoodie is a game changer for our industry. I'm thrilled to collaborate and deliver the best digital solutions for our partners."
Jay Donaldson, who founded TimeHoodie over a decade ago, has built the firm into a trusted name for businesses seeking tailored digital marketing strategies. The addition of Cadman is set to amplify TimeHoodie's mission to provide comprehensive digital solutions, including web design, web development, branding, lead generation, automation, and content marketing.
"Eric's strategic mindset and extensive experience in sales and digital innovation make him an invaluable asset to our team," said Jay Donaldson. "Together, we're poised to elevate our offerings and drive unparalleled results for our clients."
About TimeHoodie
TimeHoodie is a digital marketing and creative consultancy dedicated to helping businesses achieve growth through smart, scalable solutions. From branding and website design to content, SEO, and marketing automation, TimeHoodie empowers brands to move fast, look sharp, and achieve measurable results. Learn more at www.timehoodie.com.
Jay Donaldson
TimeHoodie
+1 303-325-2337
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Wiser Rentals Brings AI-Powered, Transparent Car Rentals to Memphis
FirstBank Champions Inclusive Fintech Innovation at Canada-Africa Fintech Summit (CAFS 2025)
Bangga Main Lokal: Kolaborasi Lintas Industri Inisiasi UniPin yang Didukung oleh EKRAF
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.