Exhibition Stand Builder Pixelmate Set for InfoComm Asia 2025 at QSNCC Bangkok
Pixelmate Exhibition to deliver custom booth design and build services at InfoComm Asia 2025, supporting exhibitors at QSNCC Bangkok with turnkey solutions.
BANGKOK, BANGKOK, THAILAND, April 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- Pixelmate Exhibition Co., Ltd. to Deliver Premium Booth Solutions at InfoComm Asia 2025 in BangkokAs the global audiovisual and integrated experience industry prepares to converge at InfoComm Asia 2025, Pixelmate Exhibition Co., Ltd., a leading exhibition booth contractor in Thailand, announces its comprehensive exhibition stand services for the upcoming event scheduled from 23–25 July 2025 at Queen Sirikit National Convention Center (QSNCC), Bangkok.
As one of the most anticipated tech events in Southeast Asia, InfoComm Asia will showcase cutting-edge AV technologies, smart communications, and immersive experiences. Pixelmate Exhibition is proud to support exhibitors with end-to-end booth design, fabrication, and installation services, tailored for high-tech brands looking to stand out on the show floor.
“We combine innovative design with practical functionality to help brands capture attention and maximize impact at global exhibitions,” said a spokesperson from Pixelmate Exhibition Co., Ltd.
With extensive experience as exhibition stand builders in Bangkok, Pixelmate offers turnkey services including:
Custom exhibition stand design with 3D rendering
In-house fabrication with premium materials
Transport, installation, and dismantling at QSNCC
On-site support and project management
Whether clients are launching new digital solutions, AV innovations, or integrated communication tools, Pixelmate Exhibition ensures their booth becomes a powerful extension of their brand.
With a strong portfolio across Thailand and Asia, Pixelmate is the preferred exhibition booth contractor in Thailand for companies looking for reliability, creativity, and results-driven design execution.
Advancing Indiana’s Independent Auto Industry
JOLT Phone App Redefines Android Calling Experience with Next-Gen Personalization Features
EvolX Games Announces Ludaro: A Roguelike Deck-Building Dice Game Inspired by Classic Ludo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.