Komunikaty PR

'Fan Prix' Fan Fest Featuring Romain Grosjean to Premier During Las Vegas Race Week

2025-07-10  |  15:55:08
Fan Prix 2025

“Romain’s Paddock 28” to welcome fans November 20 – 22, 2025

We want to curate the ultimate experience for all racing fans, so why not bring fans behind the scenes. We’ll showcase the drivers and technology across our sport”
— Romain Grosjean
LAS VEGAS, NEVADA, FL, UNITED STATES, July 10, 2025 /EINPresswire.com/ -- Racing icon Romain Grosjean is bringing his star power to Fan Prix, a first-of-its-kind motorsports festival.

“Romain’s Paddock 28” will be a featured aspect of Fan Prix, a three-day immersive celebration of racing taking place Thursday November 20 through Saturday November 22.

Located at Resorts World’s The Complex, adjacent to the Las Vegas Strip, fans will get an insider’s look at the technology and storytelling that fuels the motorsports industry.

“We want to curate the ultimate experience for all racing fans,” said Grosjean, who achieved 10 F1 podium finishes after winning titles in Formula 3, GPT2 and Auto Asia. “My career spans F1 to IndyCar, so why not bring fans behind the scenes. We’ll showcase the drivers and technology across our sport, including the growing impact of women in racing.”

Grosjean’s fiery crash at the 2020 Bahrain GP is among the most memorable images of modern F1. His car famously split in two, with the driver emerging from flames after being trapped for 28 seconds.

The event is created and managed by Third Man, a consortium comprised of longtime experiential agency leaders Circle, Innovative Group and Win-Win Partnerships.

“Our singular focus with Fan Prix is to inspire an even deeper level of racing fandom and storytelling,” said Third Man Partner Scott Becher. “The drivers, the innovation, the obsession…we’ll be equal parts Las Vegas and pit row.”

Grosjean, an F1 commentator for France’s Canal+, will join several racing personalities on-site for fan meet-greets. More event details and participating brands will be released in the coming months.

Scott Becher
Win-Win Partnerships
sbecher@choosewinwin.com
Visit us on social media:
LinkedIn

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-12 | 16:55:08

Noblie Paracord Beads Launch Elevates Knife Lanyards and Outdoor Style

Noblie Skull BeadsNoblie Paracord BeadsNoblie Lanyard BeadsHand-finished silver and bronze paracord beads by Noblie add weight, grip, and style to knife lanyards, bracelets, and keychains—available now.Paracord is humble, but it deserves better
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-12 | 16:55:08

Whole-Body Wins: Sparrow Health & Performance Secures 2025 Best of Alabama Award

BIRMINGHAM, AL, UNITED STATES, July 12, 2025 /EINPresswire.com/ -- Sparrow Health & Performance, Alabama’s leading natural-first health and wellness clinic, has been named a 2025 Best of Alabama winner, honoring their innovative approach to
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-12 | 16:55:08

Bright Smiles and Big Wins: Enamel Envy Named 2025 Best of South Carolina

CLEMSON, SC, UNITED STATES, July 12, 2025 /EINPresswire.com/ -- Enamel Envy LLC, a leading provider of professional teeth whitening services in the Upstate region, has been named a 2025 Best of South Carolina winner. This recognition highlights

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Polskie MŚP otrzymają większe wsparcie w ekspansji międzynarodowej. To cel nowej inicjatywy sześciu instytucji

Firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw otrzymają kompleksowe wsparcie na potrzeby zwiększania konkurencyjności na arenie międzynarodowej. Taki jest cel wspólnej inicjatywy instytucji zrzeszonych w Grupie PFR pod szyldem Team Poland. Obejmuje ona zarówno wsparcie kapitałowe, w postaci gwarancji, pożyczek czy ubezpieczenia, jak i doradztwo oraz wsparcie promocyjne i informacyjne, dzięki czemu mikro-, małym i średnim firmom łatwiej będzie podjąć decyzję o ekspansji zagranicznej. Pierwszy projekt dotyczy wsparcia dla firm zainteresowanych uczestnictwem w odbudowie Ukrainy.

Bankowość

RPP zgodna co do potrzeby obniżania stóp procentowych. Trwają dyskusje dotyczące tempa tych decyzji

W lipcu Rada Polityki Pieniężnej po raz drugi w tym roku obniżyła stopy procentowe, określając swój ruch mianem dostosowania. W kolejnych miesiącach można oczekiwać kolejnych obniżek, ale ich tempo i termin będą zależeć od efektów dotychczasowych decyzji i wzrostu płac. Docelowo główna stopa procentowa ma wynosić 3,5 proc. Te okoliczności sprzyjają kredytobiorcom.

Handel

Umowa z krajami Mercosur coraz bliżej. W. Buda: Polska nie wykorzystała swojej prezydencji do jej zablokowania

– Polska podczas prezydencji w Radzie UE nie wykorzystała szansy na obronę swoich interesów w sprawie umowy z krajami Mercosur – ocenia europoseł PiS Waldemar Buda. W jego ocenie polski rząd, mimo sprzeciwu wobec zapisów umowy, nie zbudował w UE sojuszy niezbędnych do jej odrzucenia. Porozumienie o wolnym handlu spotyka się przede wszystkim z protestami europejskich rolników, którzy obawiają się zalania wspólnego rynku tańszą żywnością z krajów Ameryki Południowej. Według europosła wszystko może się rozegrać w najbliższych tygodniach.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.