FIT4MOM® Announces Thule as the Official Stroller Partner
FIT4MOM® partners with Thule as its official stroller, teaming up to support active moms with stylish strollers, workouts, and exclusive giveaways.
Moms can expect to see Thule’s sleek, high-performance strollers featured in FIT4MOM marketing, classes across the country, and exclusive giveaways. Whether strolling through a Stroller Strides workout or taking on the day’s adventures, FIT4MOM and Thule are teaming up to make fitness more accessible—and stylish—for modern moms.
“We’ve always been proud to align with brands that share our mission of supporting moms in every stage of motherhood,” said Lisa Druxman, Founder and CEO of FIT4MOM. “Thule is a perfect match—offering beautifully designed, durable strollers that move with moms through every workout and every milestone.”
The partnership will bring exciting opportunities for FIT4MOM members and communities, including:
Exclusive giveaways and promotions for moms in our village
Spotlight features on FIT4MOM's social channels and email campaigns
Increased visibility of Thule gear in live workouts, digital content, and events
Thule’s commitment to quality, safety, and modern design aligns perfectly with FIT4MOM’s values. Together, they’re not just making movement possible—they’re making it safe and easy.
To learn more about FIT4MOM and find a class near you, visit fit4mom.com. For more about Thule’s award-winning strollers, visit thule.com.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
About FIT4MOM®
FIT4MOM is the nation’s leading company for pre and postnatal fitness, wellness, and community. With programs designed for every stage of motherhood, FIT4MOM helps moms find strength in motherhood through fitness classes, wellness resources, and a supportive community.
About Thule
The Thule brand was established in Sweden, in 1942. Under the motto Bring your life, Thule globally offers a wide range of premium products for active people that allow them to bring what they care most for – safely, easily and in style. The products are sold in more than 138 countries. Thule is the largest brand in Thule Group.
Lisa Druxman
FIT4MOM
lisa|FIT4MOM.com| |lisa|FIT4MOM.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Kodansha Returns to Anime Expo 2025 with the New Anime 'Gachiakuta' and Legendary 'GHOST IN THE SHELL'
COMMUNITY SECURITY SERVICE BOLSTERS DEFENSES IN RESPONSE TO ELEVATED THREAT WARNING FROM DHS/FBI
From Messy Moments to Meaningful Memories: 'Once Upon an Amateur Mom' is a Tribute to Mothers Everywhere
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.