Hey Papi Promotions Collaborates with Drop Charm to Elevate Cancer Awareness this Mother’s Day
Hey Papi Promotions, an Award-Winning Christian Marketing Agency, Partners with Drop Charm to Raise Cancer Awareness This Mother’s Day!
With only one week remaining until Mother’s Day, Drop Charm invites consumers to celebrate this special occasion with meaningful gifts that give back. As part of this initiative, 10% of all proceeds from Drop Charm’s curated collection of jewelry, skincare, and fitness gear will be donated to the American Cancer Society, supporting groundbreaking research, patient care, and life-saving programs.
“We believe that celebrating motherhood should also be an opportunity to make a positive impact,” said Shawn Hay, Director of Marketing & Public Relations of Hey Papi Promotions. “Partnering with Drop Charm allows us to encourage families to shop with purpose, honoring loved ones while supporting vital cancer research and patient support initiatives.”
Customers are encouraged to explore Drop Charm’s stunning collection, designed to boost confidence and elevate lifestyles, knowing that their purchase contributes to a greater cause. Every item purchased is more than just a gift—it's a step toward hope and healing for those affected by cancer.
Join us in making this Mother’s Day truly meaningful. Shop now at https://dropcharm.com and help create a world of difference.
About Hey Papi Promotions:
Hey Papi Promotions is an award-winning Christian marketing agency committed to empowering brands to make a positive impact through faith-based and purpose-driven marketing strategies.
About Drop Charm:
Drop Charm is a lifestyle brand offering curated jewelry, skincare, and fitness products designed to inspire confidence and promote well-being. They are passionate about giving back and supporting causes that matter most.
Shawn Hay
Hey Papi Promotions Media
+1 301-324-7564
heypapipromotions|gmail.com| |heypapipromotions|gmail.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Bluesky
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Other
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Graia Launches New Era of Customer Support Where AI Listens, Understands and Responds with Empathy
Graia Launches New Era of Customer Support Where AI Listens, Understands and Responds with Empathy
Open Assessment Technologies lanza TAO Community Edition respaldando los estándares abiertos de Edtech
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

UE zmienia podejście do transformacji energetycznej i łączy ją z konkurencyjnością. To zasługa polskiej prezydencji
Transformacja w kierunku gospodarki neutralnej klimatycznie może być silnikiem wzrostu gospodarczego. Dzięki rozmowom prowadzonym podczas polskiej prezydencji, żeby nie traktować transformacji energetycznej w oderwaniu od kwestii konkurencyjności, Komisja Europejska przedstawiła Kompas Konkurencyjności czy inicjatywę Clean Industrial Deal. Oba te dokumenty proponują konkretne rozwiązania, jak łączyć te dwa procesy. Kluczowe, co szczególnie podkreśla biznes, jest obniżenie cen energii.
Polityka
Wciąż dużo do poprawy w zakresie zwalczania nadużyć finansowych w UE. Chodzi m.in. o korupcję urzędników

Skala nadużyć finansowych w UE rośnie. Pojęcie to obejmuje zarówno nielegalne wykorzystanie funduszy unijnych, defraudacje, jak i korupcję, która może dotyczyć nawet wysoko postawionych urzędników, co pokazały afery finansowe z ostatnich lat. Prokuratura Europejska, Europejski Urząd ds. Zwalczania Nadużyć Finansowych czy inne instytucje budujące unijną strukturę zwalczania nadużyć finansowych, choć poprawiają efektywność, nie są w stanie wyłapać wszystkich takich przypadków. Zdaniem ekspertów to podważa zaufanie obywateli do UE.
Ochrona środowiska
Nowy parapodatek zamiast proekologicznego systemu ROP. Branża krytykuje sygnały płynące z resortu środowiska

Firmy wprowadzające na rynek produkty w opakowaniach będą z tego tytułu wnosić opłaty na rzecz państwa, nie mając realnego wpływu na gospodarowanie odpadami, które z tych opakowań powstaną – tak w skrócie branża określa propozycję resortu klimatu i środowiska dotyczącą systemu rozszerzonej odpowiedzialności producenta. Zdaniem przedstawicieli producentów i organizacji odzysku w zasadzie oznacza to nowy parapodatek dla przedsiębiorców i w żaden sposób nie przełoży się na efektywność zbiórki odpadów i recyklingu, a jedynie na wzrost kosztów.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.