Komunikaty PR

HONG KONG’S NEWEST RISING STAR MARF @ COLLAR OPENS FOR COLDPLAY, STUNS CHRIS MARTIN

2025-04-14  |  13:55:17
MARF Opens for Coldplay 1

MARF @ Collar opens for Coldplay in Hong Kong

MARF Opens for Coldplay 2

MARF @ Collar opens for Coldplay in Hong Kong

MARF Opens for Coldplay 3

MARF @ Collar opens for Coldplay in Hong Kong

MARF stuns Chris Martin with a Cantonese verse of “We Pray”, prompting enthusiastic praise and an encore request from the Coldplay frontman.

HONG KONG, HONG KONG, April 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- HONG KONG’S NEWEST RISING STAR MARF @ COLLAR OPENS FOR COLDPLAY, STUNS CHRIS MARTIN

MARF stuns Chris Martin with a Cantonese verse of “We Pray”, prompting enthusiastic praise and an encore request from the Coldplay frontman.

Hong Kong’s rising idol, MARF of the girl group COLLAR, delivered show-stopping performances as the opening act for Coldplay's highly anticipated "Music Of The Spheres World Tour" concert at Hong Kong's Kai Tak Sports Park from April 8th to 12th. The British band's return to Hong Kong after 16 years was met with immense excitement, which MARF amplified with her electrifying sets, raising the energy to another level. Not only did she captivate the audience with dynamic renditions of her hits like "To’pA’ti," "~Silencio…Shh," "idc," and "I’m Marf-elous," but she also shared an unforgettable moment with Coldplay's frontman, Chris Martin, on the opening night.

During a surprise collaboration, MARF joined Coldplay and Palestinian-Chilean singer Elyanna for a performance of "We Pray." MARF stunned the audience and Chris Martin by incorporating a Cantonese verse. Martin, clearly impressed, stopped the band mid-song, exclaimed "Amazing," and asked MARF to repeat the verse. This spontaneous cross-cultural musical exchange quickly went viral, becoming a highlight of Coldplay's Hong Kong shows.

A fashion icon in the making, MARF showcased two distinctive outfits, each a perfect blend of sexy and chic, styled meticulously. One ensemble, a white long coat paired with a bra top, was custom-made by “Fendi”. MARF was also proud to wear the second outfit from Hong Kong local brand “Yat Pit”. By showcasing both international high fashion and local talent, MARF further solidified her rising status as a style icon. Her captivating performances created a truly unforgettable experience for the Hong Kong audience.

Dorcas Chiu
ARCTISTRY COMPANY LIMITED
email us here

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-19 | 22:55:04

Study Finds That Baby Boomers are Accelerating Exits from Their Businesses

The 2025 National Exit Planners SurveyThe First Step in planning for any business ownerCertified ExitMap Coach (CEMC) BadgeWith a 70% increase in certified exit planning advisors, Main Street businesses are beginning to seek professional
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-19 | 21:55:05

France's Property Market Draws Record Attention from the U.S. and Canada

Discover our complete guide to FranceInteresting and Fun French FactsMy-French-House.com logoAs interest for France soars in North-America, our new guide uncovers what makes the 'Hexagone' irresistible. LEEDS, UNITED KINGDOM, April 19,
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-04-19 | 21:55:05

Launch of MITSU FOUNDATION’s New Song 'Light Within' – A Message of Quiet Strength and Resilience

Cover art for “Light Within,” the second official song by MITSU FOUNDATION, representing quiet strength and hope.MITSU FOUNDATION releases “Light Within,” a soothing ballad offering comfort and resilience. All proceeds support

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Szkolenie Online IMM

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień

Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.

Prawo

Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.

Handel

Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.