iRocket iCreaVoice Launches as a Next-Gen Voice Changer for Discord, Zoom, Twitch, and More
400+ AI voice filters and 100,000+ sound effects power a seamless, real-time voice-changing experience across all major platforms
Designed for both fun and functionality, iCreaVoice combines advanced AI voice models, real-time transformation, and an easy-to-use interface. With over 400 lifelike voice presets and 100,000+ sound effects, users can sound like anyone—from a heroic game character to a hilarious cartoon sidekick—in seconds.
A Voice Changer Made for Discord—But Not Limited to It
Although iCreaVoice is quickly becoming a favorite voice changer for Discord users, it’s not just for one platform. With support for Zoom, Skype, OBS, Twitch, and Google Meet, iCreaVoice is a flexible tool for voice artists, content creators, podcasters, and anyone who wants to sound different—anywhere, anytime.
Key Features:
400+ Realistic AI Voice Presets
Switch to character voices, celebrity imitations, gender swaps, cartoon styles, and more—instantly.
100,000+ Built-in Sound Effects
Add background sounds, reactions, meme effects, and more to your voice in real time.
Real-Time Voice Changing (No Delay)
Speak and be heard instantly with minimal latency—perfect for live chat, streams, and in-game talk.
RVC AI Voice Model:Make it more realistic
Change your voice with 99% realism and emotional expression.
Use Cases
Gamers & Roleplayers – Immerse yourself in fantasy worlds by sounding like your character.
VTubers & Streamers – Create signature voices and sound effects for your virtual persona.
Podcasters & YouTubers – Add creativity and humor to your audio production.
Friends & Community Servers – Make conversations on Discord more fun and expressive.
About iRocketX
iRocketX is an innovative tech company dedicated to building intuitive, AI-powered tools that enhance digital self-expression. From text-to-speech (VoxTalker) to voice-changing experiences (iCreaVoice), iRocketX products are designed to empower creativity across the virtual world.
Mary Mo
iRocket Technology Co., Ltd.
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Muncie Water Damage Experts Warn Rising Flood Risks Could Spur Major Repair Bills
ToppersSky: Simplifying Science with Animated Lessons
Emergency Ambulance Vehicle Market To Witness Substantial Growth 2025-2032 | Amazon.com, Inc., Apple Inc., Audible, Inc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.