JMC Princess Announces Release of Empowering New Single 'PRETTY' – A Summer Anthem for Young Girls Everywhere
Comprised of powerhouse sisters Jo'Ana Carter (18) and Jo-Lynn Carter (14), JMC Princess isn't just about high-energy performances—they're on a mission. Through their Girls Club Initiative, the sisters aim to uplift and empower young girls from all backgrounds to dream big, explore their creativity, and thrive in a safe, supportive space.
"PRETTY" isn't just a title—it's a mantra. The upbeat, dance-driven track doubles as an acronym: Polite, Respectful, Entertaining, Talented, Tenacious, and Youthful. With a catchy, anthem-style chorus and positive contagious energy, the song is poised to become a soundtrack for girls everywhere stepping into their confidence and creativity.
"After working tirelessly in school this year, if it's time to play harder…it's a Pretty Girl Summer!" says Jo'Ana Carter, who recently graduated as Valedictorian, earned the title of Prom Queen, was recognized as a Superintendent Scholar, and received a full scholarship to the University of Virginia to study business. As the founder of the Girls Club Initiative, Jo'Ana is living proof that hard work and big dreams can coexist—and flourish.
The official music video for "PRETTY" is slated to be filmed this summer in Paris, France, further highlighting the global vision of the JMC Princess movement.
JMC Princess stands as a symbol of academic excellence, artistic expression, and entrepreneurial ambition. Their mantra, "Work Hard, Play Harder", captures the spirit of a new generation of young girls redefining success on their own terms.
Get ready to dance, sing, and shine—because "PRETTY" is more than a song, it's a celebration.
Follow JMC Princess:
Instagram: https://www.instagram.com/jmcprincess
TikTok: https://www.tiktok.com/@jmcprincess1
YouTube: https://www.youtube.com/@JMCPRINCESS
Website: https://jmcprincess.shop/
Contact:
CARTER IV CONSULTING PR
Email: business@jmcprincess.shop
#JMCPrincess #PRETTY #PrettyGirlSummer #GirlsClubInitiative #WorkHardPlayHarder #JDUBCARTERMUSIC
JOSEPH CARTER IV
JMC PRINCESS
+1 804-585-6531
email us here
Visit us on social media:
Instagram
YouTube
TikTok
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Houston Men's Health Clinic Updates Comprehensive Testosterone Screening Program
FlyHouse Appoints Aviation Finance Powerhouse John Thomas, Jr. as Chief Financial Officer
Missouri City Low Testosterone Clinical Tests: Men’s Health Checkups Announced
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.