KRISPY KRUNCHY CHICKEN OPENS IN MONTANA, ITS 48th STATE
Connecting brand fans from coast to coast and through all 48 contiguous states
ATLANTA, GA, UNITED STATES, April 23, 2025 /EINPresswire.com/ -- Krispy Krunchy Chicken®, one of the fastest growing hot food concepts in the convenience store business, is now open in Montana, achieving a presence in all 48 contiguous United States and meeting the nation’s need for ridiculously good, Cajun-spiced fried chicken from coast to coast. The brand, which is operated in more than 3200 locations, continues to grow across C-stores and other retailers, including a recent partnership at the iconic Fenway Park, home to the Boston Red Sox."We are proud and excited to enter new territory with our Montana opening – ‘The Treasure State’ now has a new treasure and fans can savor their favorite golden-fried chicken in any of the contiguous 48 States,” said Jim Norberg, CEO of Krispy Krunchy Chicken®. “Our sights keep getting bigger, and our loyal customers and dedicated operators are truly leading the way for our incredible growth. It’s a thrill to bring our premium offerings to more communities and share what makes our chicken highly sought after across the country.”
Krispy Krunchy specializes in fresh, hand-breaded chicken and chicken tenders with a mild Cajun spice that offers just the right amount of kick – but not so much it hurts! The brand also offers an award-winning Cajun Chicken sandwich, wings, chicken nuggets, honey biscuits and a variety of sides – all at a great value.
Customers may order on-site or use participating third-party delivery partners, like DoorDash, to have Krispy Krunchy® delivered right to their door. For locations, go to https://locations.krispykrunchy.com/search.
In addition to convenience stores, Krispy Krunchy® can be found and enjoyed at universities, casinos, and a variety of other locations. For more information about Krispy Krunchy Chicken®, visit www.krispykrunchy.com or follow them on Facebook and Instagram.
About Krispy Krunchy Chicken®
Krispy Krunchy Chicken® (KKC), founded in Louisiana in 1989, is a quick-serve solution for convenience stores, truck stops and universities across the U.S. The store-in-store concept allows licensees to serve hand-breaded, mildly Cajun-spiced fried chicken and all white meat tenders to its guests, to increase their in-store profitability and drive frequency. The full menu also includes an award-winning Cajun Chicken Sandwich, NEW all-white meat nuggets, a variety of sides and the brand's trademark honey biscuits.
With a weekly chicken sales volume exceeding one million pounds, Krispy Krunchy Chicken® proudly operates more than 3,200 retail locations across 48 states in the United States and is rapidly expanding. To learn more about partnering with Krispy Krunchy Chicken®, visit http://krispykrunchy.com/partnering.
Brianne Barbakoff
Ink Link Marketing
brianne@inklinkmarketing.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Length of Hospitalization for Stage III and IV Decubitus Ulcers Before and After 2015
The Blair Memory Care Opens in Cary, NC to Strong Community Support
Premier Auto Protect Earns 2025 Buyer’s Choice Award from ConsumerAffairs, Based on Verified Customer Reviews
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.