Kuvings Expands All-Out Online Marketing: From Social Media to Influencers and AI Content
Most notably, a global ad campaign featuring the Hands-Free Slow Juicer AUTO10 Plus, produced through Meta’s global marketing program, is now running across key channels. These fresh and creative videos have received strong emotional engagement from viewers.
Kuvings has been a pioneer in B2C-targeted online advertising for over a decade, using platforms like Facebook and Instagram. Backed by years of content development and algorithm-based ad operation, the brand now executes more sophisticated targeting strategies. These efforts have proven especially effective in the post-pandemic era where online product discovery and purchasing have become the norm, enhancing brand awareness among digital-first consumers.
Through dedicated online shops tailored to each market, Kuvings ensures a consistent brand tone while offering experiences distinct from typical marketplaces. The seamless brand story from product introductions to customer reviews and related items deepens engagement and builds trust in its official online stores.
Additionally, QR codes embedded in product packaging lead users to online videos that demonstrate assembly, usage, and cleaning tips. This lowers the barrier to entry for new users and enhances overall customer satisfaction.
Global brand ambassadors also play a key role by sharing hands-on experiences with the product. Comprising consumers, chefs, and wellness experts from various countries, these ambassadors openly share both pros and cons, offering honest feedback that answers real consumer questions in real time.
Influencers around the world further support brand awareness by producing localized content tailored to cultural nuances and consumer sentiments. Their trustworthy reviews and authentic introductions of the products create a natural appeal. Rather than one-off sponsorships, these long-term collaborations help forge emotional connections between the brand and its audience.
More recently, Kuvings has focused on AI-powered content creation. AI-generated videos and images are actively shared across the brand’s social channels, catching attention with their distinct appeal. This new content approach stimulates imagination and resonates strongly with younger audiences through emotionally aligned messaging. One notable example was an AI-generated image combining the AUTO10S juicer with a robot, which received strong positive feedback from customers.
A Kuvings representative commented,"When it comes to high-end juicers, the path to trust starts online by offering rich information and creating experiences that feel hands-on. We’ll continue to expand our content and channels to ensure consumers can discover and enjoy Kuvings in an engaging and accessible way."
Kuvings Marketing
Kuvings
+82 10-4861-0400
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Facebook
YouTube
TikTok
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Sauce, Story, and Second Chances: Joe Gallagher Jr. Serves Up Redemption in From Bars to Jars"Memoir
Flat Glass Coating Market Growth - Industry Report & Emerging Opportunities 2031
6 Ways U.S. Tariff Policy Can Affect Sales Taxes And Corporate Decision-Making
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.