Komunikaty PR

Layton Jones to Appear on Legacy Makers TV

2025-06-12  |  13:55:03
Layton21

FL, UNITED STATES, June 12, 2025 /EINPresswire.com/ -- Layton Jones, founder of Jones Farm and community-driven entrepreneur, is set to appear on Legacy Makers TV, where he will share insights on building purpose-led ventures, leading from the front, and transforming challenges into opportunities.

Legacy Makers is a cinematic docu-series showcasing actors, athletes, entrepreneurs, and other iconic figures by capturing their personal and professional journeys and lessons.

This unique TV show, hosted by Celebrity Entrepreneur Rudy Mawer, features many influential people from all walks of life, whose stories can be viewed on the show’s website.

In his episode, Jones will explore how to build a mission-driven business rooted in faith, family, and community. He breaks down how launching multiple aligned ventures—like farm events, catering, and seasonal experiences—can create deep impact and shared value.

Viewers will walk away with practical insights on dreaming bigger, staying spiritually grounded, and building a legacy from the ground up.
"Don’t be average. Be the reason someone else succeeds while you build your dream," said Jones.

Layton’s episode will be available soon on Inside Success Network streaming platforms.
In the meantime, you can find out more by visiting https://www.legacymakerstv.com/layton-jones.

Layton Jones
Legacy Makers TV
email us here

Legal Disclaimer:

EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-01 | 14:55:07

Construction Materials Market Is Set to Transform by 2032 - Growth Drivers and Strategic Segmentation

Construction Materials Market TrendsPrefabrication and modular construction are gaining traction for their efficiency and cost benefits. WILMINGTON, DE, UNITED STATES, July 1, 2025 /EINPresswire.com/ -- The construction materials market, as
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-01 | 14:55:07

Best Gold IRA Investment Companies: Trusted Rollover Experts Rated & Reviewed

Best Gold IRA Companies Rated and ReviewedAugusta Precious Metals: Top-Rated CompanyGoldco: Runner-up, Highly Rated Company, No Investment MinimumClute Journals highlights top-rated gold investment companies. Discover the best gold IRA company
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-07-01 | 14:55:07

Wellcrowd and VivaScore Announce Strategic Partnership to Advance Workplace Wellbeing

Wellcrowd and VivaScore Announce Strategic PartnershipWellcrowd LogoVivaScore LogoWellcrowd and VivaScore are pleased to announce a strategic partnership aimed at delivering a smarter, more integrated approach to workplace wellbeing.LONDON,

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Ochrona środowiska

Transport

Ruszyła ważna inwestycja przemysłowa w województwie opolskim. Powstanie tu centrum logistyczne dla giganta motoryzacyjnego

Nowe regionalne Centrum Kompletacji i Dystrybucji, które powstanie w parku logistycznym i produkcyjnym Prologis Park Ujazd w województwie opolskim, będzie związane z rynkiem automotive aftermarket, konkretnie kompletacją i dystrybucją zestawów naprawczych dla branży motoryzacyjnej. Obiekt będzie służył firmie Schaeffler, a za jej budowę odpowiada Prologis. Jak podkreśla jego przedstawiciel, będzie to budynek niezależny od paliw kopalnych bezpośrednio dostarczanych do budynku i wyposażony w wiele rozwiązań prośrodowiskowych.

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.