Lounge Lizard Spotlights Virtual Influencers as the Future of AI-Driven Marketing
Created using advanced AI, 3D modeling, and machine learning, virtual influencers enable brands to maintain full control over their messaging while engaging audiences with personalized, always-on content, eliminating the unpredictability associated with traditional influencers.
“Virtual influencers allow brands to tell compelling stories with complete control and zero risk,” said Ken Braun, Co-Owner of Lounge Lizard. “It’s a perfect blend of technology and creativity.”
From fashion and entertainment to e-commerce and tech, industries are embracing these digital personas to drive engagement and stand out online. Lounge Lizard supports brands with comprehensive campaign development, encompassing avatar design, influencer strategy, social content planning, and immersive website integration.
The agency also guides clients on ethical best practices and regulatory compliance, including FTC disclosure requirements, ensuring that AI-driven campaigns are both innovative and transparent.
To learn more about virtual influencers, check out the complete article “The Rise of Virtual Influencers: AI-Driven Marketing in the Spotlight” at www.loungelizard.com .
About Lounge Lizard:
Founded by industry leaders Ken Braun and Sharon Sexton Braun, Lounge Lizard is a family-owned digital marketing agency that has been in business for over 25 years. Headquartered in Long Island, NY, with offices in New York City, Washington D.C., Nashville, Charleston, Los Angeles, Richmond, Austin, Las Vegas, and Miami, our award-winning firm excels in branding, web design, and results-driven digital marketing, earning accolades for our innovative strategies and tangible results. We foster long-term partnerships with our clients, creating impactful 360° digital experiences that propel their success in the ever-evolving digital landscape.
Ken Braun
Lounge Lizard Worldwide Inc
+1 888-444-0110 ext. 102
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Wiser Rentals Brings AI-Powered, Transparent Car Rentals to Memphis
FirstBank Champions Inclusive Fintech Innovation at Canada-Africa Fintech Summit (CAFS 2025)
Bangga Main Lokal: Kolaborasi Lintas Industri Inisiasi UniPin yang Didukung oleh EKRAF
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.