Lund Group Celebrates Successful Launch of The Arsenale Monaco During the Monaco F1 Grand Prix 2025
Among its standout features, The Arsenale Monaco is currently showcasing a real Formula 1 car for sale—a rare opportunity for collectors and racing enthusiasts to acquire a piece of motorsport history.
The opening has also marked a new chapter for Lucien Ndabagera, CEO of Lund Group, who has officially joined The Arsenale as Global Business Developer, expanding the brand’s footprint and strategic collaborations around the world.
“Monaco during the Grand Prix was the perfect stage to launch this vision,” said Lucien Ndabagera, CEO of Lund Group and now Global Business Developer of The Arsenale. “This concept store is more than a showroom—it’s a living experience. And as part of The Arsenale's global development, I’m excited to scale this vision across the most influential cities in the world.”
Key Highlights:
Now Open Through: December, 2025
Location: Fairmont Monte Carlo, Monaco
Features:
A real Formula 1 car for sale—on display now
Hypercars, aviation collectibles, rare motorcycles
Fashion-tech collaborations and art-meets-engineering installations
Private events, influencer activations, and livestream content
The space is already becoming a landmark for high-net-worth individuals, luxury brands, and media, serving as a platform for unique collaborations, private launches, and next-level lifestyle experiences.
Lund Group Media Relations
Lund Group
+1 786-220-6990
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Global Mining Shovel Market Poised for USD 11.9 Billion Milestone by 2035 with Electrification and Global Demand Surge
Updated Links: Weiner Team on London Times Radio, US Main Street Radio; Op-Eds on Marijuana, College Cost, Trump Fatigue
Future of Work Events Announces Executive Women's Symposium in Chicago August 7-8, 2025
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.