Mainstreet Computers Expands Services to Include SEO and SEM Through Partnership with Green Line Automotive
New partnership brings powerful digital marketing services to glass shops, helping them grow online visibility, book more jobs, and boost revenue.
This strategic partnership empowers Mainstreet customers to increase their online visibility, drive more appointments, and boost revenue through targeted digital campaigns. Whether it’s ranking higher on Google or capturing in-market consumers through paid social media ads, Mainstreet and Green Line are delivering proven, data-driven marketing results tailored for the glass industry.
“Adding SEO and SEM to our offering is about providing more value to our customers who want to grow,” said Matthew San Felippo, National Sales Manager of Mainstreet Computers. “We’re excited to work with Green Line to help glass shops maximize their visibility and bring in more business.”
Brent Rogers, Partner at Green Line Automotive, added: “We specialize in helping automotive businesses, including dealerships and local auto glass companies, dominate their local markets through advanced digital strategies. Partnering with Mainstreet allows us to deliver our expertise directly to businesses already using industry-leading point-of-sale software.”
These services are now available through Mainstreet™, with scalable packages for shops of all sizes. Campaigns are launched and managed by Green Line’s expert team, allowing Mainstreet clients to run always-on digital advertising without the hassle of doing it themselves. With this new offering, Mainstreet Computers continues to expand its value to the glass industry by integrating modern marketing solutions into its suite of trusted technologies. This partnership marks a step forward in helping independent shops compete and grow in a digital-first marketplace. Businesses interested in boosting their online presence can learn more at mainstreetcomputers.com/digital-marketing.html or sales@mainstreetcomputers.com.
About Mainstreet Computers:
Mainstreet™ has been a trusted technology provider for the auto and flat glass industry since 1982. Offering end-to-end solutions like Glas-Avenue™ point-of-sale software, integrated payment processing, call center support, and web services, Mainstreet continues to lead with innovation and customer-first service. Learn more: https://mainstreetcomputers.com or contact 734-699-0025. For media inquiries or more information contact: jessica.castellano@convenient-brands.com
About Green Line Automotive:
Green Line Automotive is a digital advertising agency created specifically for the automotive aftermarket. With advanced strategies including SEO, SEM, Display, Social Media, and First-Party Data integrations, Green Line helps businesses grow through performance-based marketing. Learn more at gldauto.com.For media inquiries or more information, contact: info@greenline.nyc | 833-GLD-CARS
Jessica Castellano
Mainstreet ™
+1 734-699-0025
jessica.castellano@convenient-brands.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Skin Sensors Market to Reach USD 7.86 Billion by 2035, Revolutionizing Non-Invasive Health Monitoring Solutions.
The Oneness Gallery, UK and Parhelion Group, HK Announce Postponement of 'Golden Journey' Exhibition and Venue Change
JustMarkets is an Elite Sponsor at Money Expo India 2025
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Ochrona środowiska

A. Bryłka (Konfederacja): Ograniczenie emisyjności nie musi się odbywać za pomocą celów klimatycznych. Są absurdalne, nierealne i niszczące europejską gospodarkę
W lipcu br. Komisja Europejska ogłosiła propozycję nowego celu klimatycznego, który zakłada ograniczenie emisji gazów cieplarnianych o 90 proc. do 2040 roku w porównaniu do stanu z 1990 roku. Został on zaproponowany bez zgody państw członkowskich, w przeciwieństwie do poprzednich celów na 2030 i 2050 rok. Polscy europarlamentarzyści uważają ochronę środowiska i zmiany w jej zakresie za potrzebne, jednak nie powinny się odbywać za pomocą nieosiągalnych celów klimatycznych.
Polityka
Dramatyczna sytuacja ludności w Strefie Gazy. Pilnie potrzebna dobrze zorganizowana pomoc humanitarna

Według danych organizacji Nutrition Cluster w Strefie Gazy w lipcu br. u prawie 12 tys. dzieci poniżej piątego roku życia stwierdzono ostre niedożywienie. To najwyższa miesięczna liczba odnotowana do tej pory. Mimo zniesienia całkowitej blokady Strefy Gazy sytuacja w dalszym ciągu jest dramatyczna, a z każdym dniem się pogarsza. Przedstawiciele Polskiej Akcji Humanitarnej uważają, że potrzebna jest natychmiastowa pomoc, która musi być dostosowana do aktualnych potrzeb poszkodowanych i wsparta przez stronę izraelską.
Polityka
Wśród Polaków rośnie zainteresowanie produktami emerytalnymi. Coraz chętniej wpłacają oszczędności na konta IKE i IKZE

Wzrosła liczba osób, które oszczędzają na cele emerytalne, jak również wartość zgromadzonych środków. Liczba uczestników systemu emerytalnego wyniosła w 2024 roku ponad 20,8 mln osób, a wartość aktywów – 307,5 mld zł – wynika z najnowszych danych Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego (UKNF). Wyraźny wzrost odnotowano w przypadku rachunków IKE i IKZE, na których korzyść działają m.in. zachęty podatkowe. Wpłacane na nie oszczędności są inwestowane, a tym samym wspierają gospodarkę i mogą przynosić atrakcyjną stopę zwrotu.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.