Mainstreet Computers Expands Services to Include SEO and SEM Through Partnership with Green Line Automotive
New partnership brings powerful digital marketing services to glass shops, helping them grow online visibility, book more jobs, and boost revenue.
This strategic partnership empowers Mainstreet customers to increase their online visibility, drive more appointments, and boost revenue through targeted digital campaigns. Whether it’s ranking higher on Google or capturing in-market consumers through paid social media ads, Mainstreet and Green Line are delivering proven, data-driven marketing results tailored for the glass industry.
“Adding SEO and SEM to our offering is about providing more value to our customers who want to grow,” said Matthew San Felippo, National Sales Manager of Mainstreet Computers. “We’re excited to work with Green Line to help glass shops maximize their visibility and bring in more business.”
Brent Rogers, Partner at Green Line Automotive, added: “We specialize in helping automotive businesses, including dealerships and local auto glass companies, dominate their local markets through advanced digital strategies. Partnering with Mainstreet allows us to deliver our expertise directly to businesses already using industry-leading point-of-sale software.”
These services are now available through Mainstreet™, with scalable packages for shops of all sizes. Campaigns are launched and managed by Green Line’s expert team, allowing Mainstreet clients to run always-on digital advertising without the hassle of doing it themselves. With this new offering, Mainstreet Computers continues to expand its value to the glass industry by integrating modern marketing solutions into its suite of trusted technologies. This partnership marks a step forward in helping independent shops compete and grow in a digital-first marketplace. Businesses interested in boosting their online presence can learn more at mainstreetcomputers.com/digital-marketing.html or sales@mainstreetcomputers.com.
About Mainstreet Computers:
Mainstreet™ has been a trusted technology provider for the auto and flat glass industry since 1982. Offering end-to-end solutions like Glas-Avenue™ point-of-sale software, integrated payment processing, call center support, and web services, Mainstreet continues to lead with innovation and customer-first service. Learn more: https://mainstreetcomputers.com or contact 734-699-0025. For media inquiries or more information contact: jessica.castellano@convenient-brands.com
About Green Line Automotive:
Green Line Automotive is a digital advertising agency created specifically for the automotive aftermarket. With advanced strategies including SEO, SEM, Display, Social Media, and First-Party Data integrations, Green Line helps businesses grow through performance-based marketing. Learn more at gldauto.com.For media inquiries or more information, contact: info@greenline.nyc | 833-GLD-CARS
Jessica Castellano
Mainstreet ™
+1 734-699-0025
jessica.castellano@convenient-brands.com
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

From Author Jake Pixley Comes The Long Awaited Book, The Candy Profile II Where Books Are Sold on 10/01/2025
Fasoo Poised for Market Growth as Demand Surges for Intelligent Data-centric Backup Against Ransomware
New Book Champions Better, Safer Target Date Funds, Especially for Baby Boomers
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

W tym tygodniu Komisja Europejska przedstawi projekt budżetu na lata 2028–2034. To będzie pierwsza długoletnia perspektywa czasu wojny
16 lipca Komisja Europejska przedstawi swój pomysł na budżet w kolejnej siedmioletniej perspektywie. Projekt ma przewidywać mniej programów, większy udział kwot niezaplanowanych, a także mechanizmy i rezerwy, które umożliwią szybszą i bardziej elastyczną reakcję na zmieniające się potrzeby. Więcej w nim będzie również środków przewidzianych na wzmocnienie bezpieczeństwa. W maju Parlament Europejski odrzucił w głosowaniu propozycję KE, by budżety przewidziane na okres po roku 2027 konstruować tak jak KPO.
Polityka
P. Müller: Wnioski z ludobójstwa w Srebrenicy szczególnie aktualne w kontekście ukraińskim. Społeczność międzynarodowa nie może przymykać oczu

W ubiegłym tygodniu obchodzono 30. rocznicę ludobójstwa w Srebrenicy, gdzie z rąk Serbów w lipcu 1995 roku zginęło ponad 8 tys. bośniackich mężczyzn i chłopców. To jeden z najciemniejszych rozdziałów najnowszej historii Europy – podkreślali szefowie instytucji UE. – To także lekcja dla społeczności międzynarodowej, która nabiera szczególnego znaczenia w kontekście agresji Rosji na Ukrainę – mówi Piotr Müller, europoseł z PiS.
Media i PR
Parlament Europejski wzywa do większej ochrony wolności dziennikarzy. Wiceprzewodnicząca: media mają pełnić funkcję kontrolną, a niektórym rządom to się nie podoba

8 sierpnia br. w państwach członkowskich UE zacznie obowiązywać europejski akt o wolności mediów. Przepisy rozporządzenia mają chronić pluralizm i niezależność mediów. Jak wynika z nowego raportu KE dotyczącego praworządności, wciąż jest to obszar, w którym jest dużo zagrożeń. Również Parlament Europejski wzywa kraje członkowskie do intensywnych wysiłków na rzecz wolności mediów i ochrony dziennikarzy.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.