Komunikaty PR

Matrix Bricks Reflects on a Successful GITEX Europe 2025 Experience

2025-06-03  |  14:55:03
Gitex meetup

Gitex meetup

GITEX Europe 2025

GITEX Europe 2025

GITEX Europe 2025

GITEX Team meet

MUMBAI, INDIA, June 3, 2025 /EINPresswire.com/ -- Matrix Bricks successfully participated in the first-ever edition of GITEX Europe, held in May 2025, at Messe Berlin. As one of the most anticipated tech launches in the European calendar, GITEX Europe provided a dynamic new platform for global digital leaders, and Matrix Bricks was proud to be among the exhibitors at this landmark event.

Matrix Bricks showcased cutting-edge solutions across Artificial Intelligence, DevOps, Cybersecurity, Cloud Infrastructure, and Product Engineering. The exhibit drew a wide spectrum of visitors, from technology executives and CIOs to government representatives and startup founders, seeking scalable, secure, and future-ready solutions.

Key highlights from the event included:

- Live demonstrations of AI-powered automation tools tailored for operational efficiency and strategic insights

- Consultations on DevOps frameworks that enhance collaboration, accelerate delivery, and support cloud-native transformation

- Thought leadership exchanges on product engineering approaches that align innovation with evolving user expectations

- Case-based discussions around cybersecurity readiness in light of rising digital threats across global markets

As a digital transformation partner, Matrix Bricks focused on showcasing practical, adaptable technologies designed to meet the evolving needs of public and private sector organisations in Europe and beyond.

Mehul Brahmbhatt, Founder & CEO of Matrix Bricks, stated:
"The inaugural edition of GITEX Europe in Berlin set a new benchmark for global tech collaboration. It was an opportunity not just to exhibit but to connect with organisations rethinking how they operate, secure, and scale in a digital-first world. The enthusiasm and dialogue around emerging technologies were truly energising."

Kush Patel, Chief Marketing Manager of Matrix Bricks, added:
"GITEX Europe 2025 was more than an event—it was a strategic inflection point for digital transformation in the region. The conversations we had reaffirmed the demand for flexible, high-impact solutions that not only solve today’s problems but also prepare businesses for what’s next. Matrix Bricks is proud to be part of this movement."

The successful showing at GITEX Europe 2025 marks a key milestone in Matrix Bricks' expansion strategy, particularly in strengthening its presence across the European market.

For further engagement or solution demos, contact:
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-09 | 03:55:08

A New Crumbl Dessert For Dad This Father’s Day

Peanut Butter Cup Brownie ft. REESE’SCrumblCrumbl LINDON, UT, UNITED STATES, June 8, 2025 /EINPresswire.com/ -- Crumbl is devoting their menu and merch to Dad for an entire week, ahead of Father’s Day! It’s time to celebrate the guy
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-09 | 03:55:08

DevLand Academy Brings Free Coding and Innovative Learning to Every Child

Having Fun Learning AI with DevLandDevLand Academy launches free coding classes and an arcade—empowering kids with tech skills for finance, AI, and more. Every child gets a chance! LAS VEGAS, NV, UNITED STATES, June 8, 2025 /EINPresswire.com/
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-09 | 03:55:08

XMPro Named as a Sample Vendor in Gartner® Report: Customer Trust Is a Critical Barrier to Agentic AI Adoption

Leading Industrial AI Platform Recognized for Reliability Tools that Build Trust in Agentic AI SystemsOur hybrid approach to agentic AI, combining advanced LLM models with proven industrial AI techniques, directly addresses the trust challenges

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej

Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.

Przemysł spożywczy

Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.

Transport

Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.