NAPIA Celebrates 75th Year with New Leadership and Renewed Vision
The conference was formally opened by Arizona Department of Insurance and Financial Institutions Director Maria Ailor, whose remarks welcomed attendees from across the country to Arizona and emphasized the Department’s continued advocacy for Arizona insurance consumers.
New Leadership Team
NAPIA welcomes a newly elected slate of Officers committed to advancing education, advocacy, and professionalism in the industry:
• President: Justin R. Skipton, AIC, SPPA – Scottsdale, AZ
• Vice President: Robert Joslin, CPPA – Maui, HI
• Second Vice President: Alice Young, AIC, SPPA – Oklahoma City, OK
• Third Vice President: Tim Woodard, SPPA, CPAU – Frisco, TX
• Fourth Vice President: Ray Altieri III – Tampa, FL
• Treasurer: Brian Evans, AIC, SPPA – New York, NY
• Secretary: Blair Ryan – Austin, TX
This officer team reflects NAPIA’s deep bench of industry expertise and its commitment to building on decades of leadership and collaboration.
Board of Directors
Returning Members:
• Stephanie Lee, AIC, SPPA – Edmond, OK
• Taylor Babb, CPPA – Seattle, WA
• Brett Cohen, SPPA – Philadelphia, PA
• Jaeson Taylor, JD – Cleveland, OH
• Danielle Gabbard, MBA – Southfield, MI
• Benny Wright, – Wellington, FL
• Chris Aldrich (Past President Seat) – Toms River, NJ
• Clay Morrison, CPPA (Past President Seat) – Galveston, TX
Newly Elected to the Board:
• Matthew Blumkin, Esq. – Los Angeles, CA (Immediate Past President)
• Staci L. Goodman – New York, NY
• Katherine M. Papa – Amherst, NY
• Andrew M. Knox, SPPA – Tampa, FL
A Historic Year
As NAPIA enters its 75th year, the association honors its founding in 1951 and its decades-long mission to protect policyholders and elevate the public adjusting profession. Today, NAPIA continues to be the gold standard for public insurance adjusters across the United States.
President Justin R. Skipton shared, “This year is a celebration of the people and purpose that make our association great. We honor the past, but we are focused on the future. My goal is to continue strengthening our profession, defending our role in the claims process, and creating space for the next generation of leadership.”
Looking Ahead
NAPIA’s priorities for the year include expanding educational opportunities, deepening engagement through committee leadership, and collaborating with key regulatory and industry organizations such as NAIC, NCOIL, CAIF, United Policyholders, TAPIA, FAPIA, RMAPIA, PCAPIA, and others.
The 75th Annual Meeting was a celebration of tradition, leadership, and commitment to policyholder advocacy—a milestone that reaffirms NAPIA’s central role in the insurance ecosystem.
For more information, visit www.napia.com.
Gjergj Ndoja
NAPIA
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

CASA and The Hope Center at Pullen Develop Affordable Housing for Emerging Adults Aging Out of Foster Care
Saverglass Expands its Spirits Portfolio with Launch of the GOLDEN RESERVE Glass Bottle Collection
Join Rudy Rabbit’s Journey of Resilience in Elliott Gilbert’s 'Rudy Rabbit Tried'
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.