Komunikaty PR

Nationwide Expos Expands Footprint into New Mexico with New Home Shows in Las Cruces and Santa Fe.

2025-06-24  |  16:55:04
Home Show

Home Show

Nationwide Expos

Nationwide Expos

Nationwide Expos

Nationwide Expos Expands Footprint into New Mexico with New Home Shows in Las Cruces and Santa Fe, Plus Continued Growth in Albuquerque

ALBUQUERQUE , NM, UNITED STATES, June 24, 2025 /EINPresswire.com/ -- Nationwide Expos, a leading national producer of Home Shows, is excited to announce its expansion into New Mexico, with new Home Shows launching in Las Cruces and Santa Fe and continued growth in Albuquerque.

As one of the fastest-growing home improvement event organizers in the country, Nationwide Expos is committed to connecting homeowners with top local professionals. The company’s Las Cruces Home Show and Santa Fe Home Show will provide an essential platform for home improvement businesses, contractors, remodelers, landscapers, solar companies, and other home service professionals to meet face-to-face with motivated homeowners.

“We’ve had strong success with the Albuquerque Home Show, and we’re excited to build on that momentum in Las Cruces and Santa Fe,” said Sol Lee, Marketing Director at Nationwide Expos. “These markets are filled with innovative small businesses and growing communities of homeowners looking to invest in their homes. Our Home Shows are designed to drive results for both.”

Nationwide Expos’ New Mexico Home Shows offer substantial benefits for local businesses looking to increase visibility and marketing impact. Vendors at the shows enjoy:

Access to hundreds to thousands of local homeowners over one weekend
Direct lead generation and relationship-building opportunities
Inclusion in extensive digital, social media, and local advertising campaigns
Priority booth placement and sponsorship visibility options

Each Home Show in Las Cruces, Santa Fe, and Albuquerque will be hosted at accessible venues with strong community reach and promotional support to maximize attendance and exposure.

Event dates for the Las Cruces and Santa Fe Home Shows will be announced soon, with limited exhibitor space available. Local businesses are encouraged to reserve space early to take full advantage of this high-ROI marketing opportunity.

For more information or to become a vendor, visit https://nationwideexpos.com/

Media Contact:
Sol Lee
Marketing Director
Nationwide Expos

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-10 | 00:55:05

Bounce Online Solidifies Position as One of South Africa's Leading Online DJ Equipment Retailers

Johannesburg-based company celebrates decade of exceptional service, expert advice, and competitive pricing in the professional audio industry JOHANNESBURG, GAUTENG, SOUTH AFRICA, August 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Bounce Online, the innovative
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-10 | 00:55:05

One Click SEO Unveils One Click GEO & Aura: Pioneering Brand Visibility in the AI-First Search Economy

Check Your Business NowGet Your Free Aura AI visibility reportGet Mentioned in AI ResultsAI First Search horizonSee your AI visibilityFrom Rankings to Answers: One Click is Redefining Digital Marketing for the AI Era. NEW ORLEANS, LA, UNITED
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-10 | 00:55:05

Arun Kumar Palathumpattu Thankappan Leads Public Sector Innovation with Amorphic by Cloudwick

Arun Kumar Palathumpattu Thankappan, leading public sector cloud, data, and AI transformation with Amorphic by CloudwickArun Kumar Palathumpattu Thankappan drives public sector cloud, data & AI transformation with Amorphic, empowering

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny

Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.

Firma

Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.

Prawo

Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.