NU Standard & Texture vs. Race Showcase the Power of Hydrasilk at the 2025 International Beauty Show
Hydrasilk was a standout among beauty professionals at IBS across the education classes, demonstrating treatment services that strengthen and nourish textured hair while unlocking creative styling techniques. Attendees had the opportunity to witness first-hand how the Hydrasilk system enhances hair health and versatility, reinforcing NU Standard’s mission to revolutionize the industry with science-backed, professional-grade products.
Looking Ahead: Texture vs. Race Summit– May 4-6
Building on the success of their collaboration at IBS, NU Standard and TVR are excited to announce the upcoming Texture vs. Race Summit, happening May 4-6 in Baltimore at the Frederick Douglass-Isaac Myers Maritime Park Museum. This premier educational event, sponsored by Myavana, will shine a spotlight on Hydrasilk as a key product highlight. Attendees will have the exclusive opportunity to meet the founders of NU Standard and gain deeper insights into the future of textured hair care education. For more information or to register to the Texture vs. Race Summit, visit https://www.kolourkulture.com.
For more information on Hydrasilk, please visit www.nustandardbeauty.com.
About NU Standard®
NU Standard® is a state-of-the-art haircare brand curated for the “busy queen” on-the-go. A third-generation hair care entrepreneur, Autumn Brown Yarbrough founded NU Standard in 2020 to create innovative haircare solutions for people with textured hair of all ethnicities. NU Standard’s advanced science-based products focus on hair wellness and treat hair from the inside out to combat the harmful daily stressors that cause dryness, breakage, frizz, and hair loss.
Kayla Tucker Adams
KTA Media Group
+1 214-403-9852
email us here
Visit us on social media:
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Wytrwal Industries Celebrates 250 years of the U.S. Army
WHAT by Anthony Prebor Expands the Acclaimed ?: QUESTION Mystery Series
DRML Miner Expands Cloud Mining Services with Sustainable Infrastructure and Flexible Contracts
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

Trwają dyskusje nad kształtem unijnego budżetu na lata 2028–2034. Mogą być rozbieżności w kwestii Funduszu Spójności czy dopłat dla rolników
Trwają prace nad wieloletnimi unijnymi ramami finansowymi (WRF), które określą priorytety wydatków UE na lata 2028–2034. W maju Parlament Europejski przegłosował rezolucję w sprawie swojego stanowiska w tej sprawie. Postulaty europarlamentarzystów mają zostać uwzględnione we wniosku Komisji Europejskiej w sprawie WRF, który zostanie opublikowany w lipcu 2025 roku. Wciąż jednak nie ma zgody miedzy państwami członkowskimi, m.in. w zakresie Funduszu Spójności czy budżetu na rolnictwo.
Konsument
35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup mieszkania nawet na kredyt. Pomóc może wsparcie budownictwa społecznego i uwolnienie gruntów pod zabudowę

W Polsce co roku oddaje się do użytku ok. 200 tys. mieszkań, co oznacza, że w ciągu dekady teoretycznie potrzeby mieszkaniowe społeczeństwa mogłyby zostać zaspokojone. Jednak większość lokali budują deweloperzy na sprzedaż, a 35 proc. gospodarstw domowych nie stać na zakup nawet za pomocą kredytu. Jednocześnie ta grupa zarabia za dużo, by korzystać z mieszkania socjalnego i komunalnego. Zdaniem prof. Bartłomieja Marony z UEK zmniejszeniu skali problemu zaradzić może wyłącznie większa skala budownictwa społecznego zamiast wspierania kolejnymi programami zaciągania kredytów.
Problemy społeczne
Hejt w sieci dotyka coraz więcej dzieci w wieku szkolnym. Rzadko mówią o tym dorosłym

Coraz większa grupa dzieci zaczyna korzystać z internetu już w wieku siedmiu–ośmiu lat – wynika z raportu NASK „Nastolatki 3.0”. Wtedy też stykają się po raz pierwszy z hejtem, którego jest coraz więcej w mediach społecznościowych. Według raportu NASK ponad 2/3 młodych internautów uważa, że mowa nienawiści jest największym problemem w sieci. Co więcej, dzieci rzadko mówią o takich incydentach dorosłym, dlatego tym istotniejsze są narzędzia technologiczne służące ochronie najmłodszych.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.