OGARAJETS Welcomes Matt Lake as Head of Marketing & Data
Most recently serving as Executive Director of Marketing Operations at NCR Voyix, Matt led the launch of a high-impact brand website to align with the company’s NYSE listing. The site was nominated for a Webflow Award, underscoring his ability to deliver exceptional results under pressure.
In his new role, Matt will oversee marketing operations, campaign execution, and the data strategy that drives OGARA’s growth. His focus will be on enhancing client engagement, streamlining digital systems, and using data to inform marketing performance across all platforms.
“Matt’s rare mix of creative thinking and analytical expertise makes him a perfect fit for OGARA,” said Johnny Foster, President & CEO. “His leadership will help us expand our marketing capabilities and deliver measurable results as we continue to scale.”
Matt is a graduate of the University of Georgia and Georgia State University and holds certifications in Google Analytics, Webflow, and Scrum Product Ownership. He is also a licensed private pilot, adding a personal layer of connection to the aviation industry he now serves.
Outside of OGARAJETS, Matt enjoys playing drums, reading history, and spending time with his wife and two young children. He’s currently planning a family trip to Croatia this fall.
Matt’s addition reflects OGARAJETS’ commitment to strategic growth, data-driven decision-making, and delivering a world-class client experience.
About OGARAJETS
Founded in 1980 and based in Atlanta, OGARAJETS provides comprehensive and attentive service for aircraft acquisitions and sales for clients worldwide. The company has overseen $8 billion in new and pre-owned aircraft transactions and has worked with stakeholders in 50 countries. Beyond its financial strength and operational excellence, OGARAJETS is known for its integrity and client-first approach, earning a level of trust that is rare in the industry.
Luke Leonard
OGARAJETS LLC
+1 770-955-3554
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Facebook
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

LuvBuds Recognized on Inc. 5000 List for Second Consecutive Year
Kelli DuCloux Joins Women in Power TV to Share Her Vision for Empowering Wealth Creation
Rocksolar: The 1 Trusted Brand for Solar Pumps
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.