OLORAMA MARKS A MILESTONE IN SENSORY IMMERSION AT AWE USA 2025
Olorama made its appearance in Long Beach; one of the most talked about experiences at the world's most influential extended reality trade show.
VALENCIA, VALENCIA, SPAIN, June 16, 2025 /EINPresswire.com/ -- Olorama Technology made its mark at AWE USA 2025, held June 10-12 in Long Beach (California), with a groundbreaking proposal: more than 200 digital fragrances integrated into XR environments, demonstrating that smell is also part of the future of immersion.
From stand 717, Olorama surprised the public with multisensory experiences that generated emotional reactions and a strong impact among media and professionals. Visitors were able to enjoy scenes from films such as Ratatouille or Charlie and the Chocolate Factory, to a virtual breakfast with personalized aromas or an impressive mascletà with the real smell of gunpowder.
Its system, without heat, without artifice, and with authentic and digitally controllable fragrances, integrates seamlessly into virtual reality, augmented reality, immersive cinema, education or retail environments, expanding the possibilities of creation and engagement.
The reception at AWE USA has been very positive, arousing the interest of numerous attendees and generating promising conversations about the role of smell as a new sensory channel in immersive experiences.
With this participation, Olorama has not only shown what its technology is capable of, but has opened up a conversation in the industry:
What would extended reality look like if it could also be smelled?
For interviews, collaborations or more information:
Geraldo Mattioli Joins Kula Bio as Chief Commercial Officer
PFAS Risk Won’t End Until We Contain the Residuals, Warns Pact Renewables
Rezolve.ai Recognized by Everest Group as a Leading Provider of Agentic AI for HR
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.