Omni Media Consulting Strengthens Commitment to Helping Marketing Leaders Navigate Complexity with Confidence
Built to stand beside marketing leaders, delivering clarity, confidence, and partnership in an era of complex, fragmented marketing ecosystems.
“Marketing leaders today are under tremendous pressure to deliver growth while managing fragmented data, siloed teams, and competing internal priorities,” said Saurav Chhabra, Founder & Director of Omni Media Consulting. “We recognize the unique burden they carry and have built our consultancy to stand beside them as a trusted partner in achieving clarity and measurable results.”
Omni Media Consulting’s approach is designed to bring alignment across marketing ecosystems in real-time. By integrating key data sources, including Google Ads, Salesforce, HubSpot, GA4, and social platforms, into unified insights tailored for leadership decision-making, the firm’s dynamic dashboards move beyond static reporting to deliver actionable, real-time intelligence.
A recent client success story vividly illustrates the firm’s impact. A real estate company operating across five regions approached Omni Media Consulting seeking a solution for disconnected reporting and delayed insights. Omni implemented an integrated reporting system, consolidating seven data streams and establishing real-time alerts. Within three months, the client achieved a 40% reduction in reporting lag, a 33% acceleration in campaign optimization, and a 29% increase in paid media ROI.
“Marketing leaders need more than tools; they need a strategic partner who co-owns outcomes and provides clarity in a complex environment,” Chhabra added. “Our mission is to empower them with insights and alignment so they can lead with confidence.”
Omni Media Consulting offers strategy-first solutions across digital transformation, data integration, customer journey mapping, and performance optimization. The firm’s services are not one-size-fits-all, but instead tailored to support marketing leaders navigating their unique complexities while driving measurable growth.
For more information about Omni Media Consulting’s integrated solutions, visit www.omnimediaconsulting.com or contact hello@omnimediaconsulting.com.
Saurav Chhabra
Omni Media Consulting
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Bounce Online Solidifies Position as One of South Africa's Leading Online DJ Equipment Retailers
One Click SEO Unveils One Click GEO & Aura: Pioneering Brand Visibility in the AI-First Search Economy
Arun Kumar Palathumpattu Thankappan Leads Public Sector Innovation with Amorphic by Cloudwick
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.