Orinas Global Launches New Comprehensive Social Media Marketing Services
Orinas Global, a digital marketing and creative agency based in Tokyo, proudly announces the launch of its new version of Social Media Marketing (SMM) services.
The new offering provides end-to-end campaign support from strategic planning and content creation to ad boosting and performance analysis , all tailored to fast-changing consumer behavior trends.
■ Key services include:
1. Social Media Marketing:
We provide complete social media management services — including strategy planning, content production, ad boosting, and campaign analysis. We can manage all your social media channels simultaneously, such as Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, TikTok, LINE Official, and more.
2. Influencer Marketing:
Our influencer network includes over 20,000 creators worldwide, with a strong focus on Japan-based talents. We handle everything from campaign planning and influencer outreach to post-campaign analytics.
3. BGM Monetization via YouTube Shorts:
Creators can monetize their content using copyright-cleared music provided by our partners, earning revenue through YouTube Shorts views.
4. P2C (Producer-to-Consumer):
We support creators in launching their own brands by partnering with Japanese manufacturers. Available product categories include apparel, cosmetics, and more. We manage everything from partner selection and design meetings to material sourcing and product distribution.
What sets Orinas apart is its multilingual execution. Whether your content needs to be in English, Japanese, Thai, or more, the team delivers culturally localized campaigns across platforms.
-------------------------------------------------------------------------------------
Orinas provides everything: social media strategy, influencer campaigns, offline activations, venue sourcing, and even product opening events in Japan.
Flexible pricing and scalable packages make it easy for startups and global brands alike to grow their reach and build localized engagement across borders.
-------------------------------------------------------------------------------------
■ About Orinas Global
Orinas Global is a Tokyo-based digital marketing agency specializing in cross-cultural branding, social media strategy, and influencer marketing. With bilingual expertise and local insight, Orinas helps brands succeed globally with campaigns that connect locally.
Thinking of launching your product in a new market, but unsure where to begin?
Visit us on website https://orinas.jp/en/
Orinas Global Team
Orinas Inc.
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Houston Men's Health Clinic Updates Comprehensive Testosterone Screening Program
FlyHouse Appoints Aviation Finance Powerhouse John Thomas, Jr. as Chief Financial Officer
Missouri City Low Testosterone Clinical Tests: Men’s Health Checkups Announced
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.