Patelco Credit Union Launches 'Believe in More' Brand Campaign

Celebrates real member stories and people-first approach to financial well-being
DUBLIN, CA, UNITED STATES, July 10, 2025 /EINPresswire.com/ -- Patelco Credit Union today unveiled its 2025 brand campaign, Believe in More, for current and prospective members across Northern California. The campaign highlights Patelco’s commitment to its members’ financial well-being so they can achieve their goals throughout their lives.“At Patelco, we believe every financial journey deserves more: more peace of mind, more confidence, more possibility,” said Rina Johnson, Patelco’s Vice President of Marketing. “This campaign is a celebration of our belief in our members’ dreams, and a reflection of our promise to walk alongside our members and to guide and support them every step of the way.”
Running through December, the campaign will appear across digital platforms (YouTube, Tik-Tok, and streaming TV), social media, traditional media, in-branch & ATM screens, and via member communications. It features short films, testimonials, and interactive content designed to meet members where they are – online and in their communities.
“This isn’t about marketing products and services – it’s a series of stories and testimonials that are a reflection of who we are, what we believe, and the difference we make together,” said Johnson. “We’re proud to be sharing these stories and excited to create many more as we look forward to a future where everyone can believe in more.”
Patelco has received multiple awards for excellence in 2025 by leading consumer and business organizations, including Best-In-State Credit Union for 2025 by Forbes, America's Best Regional Banks and Credit Unions 2025 by Newsweek (multi-year winner) and Best Credit Unions of 2025 by Bankrate (multi-year winner).
About Patelco Credit Union
Patelco Credit Union is a not-for-profit credit union committed to serving the financial health and well-being of its membership. With more than $9 billion in assets, Patelco empowers its 500,000 members to live their best financial lives by offering personalized solutions, advice and expertise. Patelco has received numerous multi-year awards for excellence from leading consumer and business organizations, including Newsweek’s America's Best Regional Banks and Credit Unions and Bankrate’s Best Credit Unions, and was named a Best-In-State Credit Union in 2025 by Forbes. The company was founded in 1936 with $500 by Pacific Telephone and Telegraph Company employees and is based in Dublin, Ca. For more information, visit https://www.patelco.org/.
Brian Davis
Patelco
+1 925-913-0041
press@patelco.org
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

U.S. Clean Energy Market to Surpass $198.2 Billion by 2033, Fueled by Wind, Solar & Green Building Technologies
Chulalongkorn University’s Herbarium Preserves Thai Flora for Research and Criminal Investigations
Wedding Gown Market Set to Reach USD 71 Million by 2035, Driven by Innovation, Customization, and Global Demand.
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Mercosur to tylko wierzchołek góry lodowej. UE ma ponad 40 umów handlowych, które mogą destabilizować rynek rolny
Umowa handlowa między UE a krajami Mercosur może znacząco zaburzyć konkurencję na rynku rolnym i osłabić pozycję unijnych, w tym polskich, producentów – ostrzegają rolnicy i producenci żywności. Umowie sprzeciwia się część krajów unijnych, które domagają się klauzuli ochronnych oraz limitów importowych. – Problemem jest jednak nie tylko ta konkretna umowa. Chodzi o cały system wolnego handlu, który się kumuluje z dziesiątek innych porozumień – podkreśla Andrzej Gantner, wiceprezes Polskiej Federacji Producentów Żywności.
Firma
Dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości z wykorzystaniem AI firmy zminimalizowały liczbę oszustw. Rozwiązania wykorzystuje głównie sektor finansowy

Z najnowszych danych Eurostatu wynika, że w 2024 roku 5,9 proc. polskich firm korzystało z rozwiązań z zakresu sztucznej inteligencji. W 2023 roku był to odsetek na poziomie 3,67 proc. Wciąż jednak jest to wynik poniżej średniej unijnej, która wyniosła 13,48 proc. Jednym z obszarów, który cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród przedsiębiorców, jest weryfikacja tożsamości przez AI, zwłaszcza w takich branżach jak bankowość, ubezpieczenia czy turystyka. Jej zastosowanie ma na celu głównie przeciwdziałać oszustwom i spełniać wymogi regulacyjne.
Prawo
Daniel Obajtek: Własne wydobycie i operacyjne magazyny to filary bezpieczeństwa. Zgoda na magazyny gazu poza krajem to rezygnacja z suwerenności energetycznej

Były prezes Orlenu ostrzega przed zmianami w ustawie o zapasach ropy naftowej, produktów naftowych i gazu ziemnego. Jego zdaniem przygotowana przez rząd nowelizacja tzw. ustawy magazynowej i ujednolicanie unijnej polityki energetycznej to zagrożenie dla bezpieczeństwa energetycznego Polski. W jego opinii tylko silna spółka narodowa, własne wydobycie, krajowe magazyny i zbilansowany miks energetyczny zapewnią Polsce bezpieczeństwo i konkurencyjność.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.