PourMyBeer Evolves into PourMyBev with 2024 Impact Report Highlighting Record Growth and Industry Expansion
New report reveals record growth for self-pour beverage technology as PourMyBeer expands into PourMyBev, a fully integrated beverage platform.
Powered by data from 567 PourMyBev locations, the report reflects a pivotal year for the company as it introduces PourMyBev as the umbrella brand uniting PourMyBeer and future innovations within a fully integrated self-pour ecosystem—spanning beer, wine, cocktails, coffee, and non-alcoholic beverages.
"Hospitality is evolving—and so are we," said Josh Goodman, Founder & CEO of PourMyBev and PourMyBeer. "Self-pour technology is no longer a niche concept—it’s a proven operational advantage for venues of all types. PourMyBev represents our commitment to expanding these solutions beyond beer and helping operators deliver faster, smarter, and more engaging guest experiences."
Key Findings from the 2024 Impact Report Include:
- 133.9 million ounces poured with beer accounting for 113.86 million ounces.
- 3.1 million customers served, a 19.2% increase from 2023.
- $71.4 million in revenue generated for operators, a 19.5% year-over-year increase.
- 19 new pickleball venues, the fastest-growing segment in 2024.
- 13.88 million consumers have used PourMyBev technology—a reflection of growing demand for self-pour solutions.
The report also details PourMyBev’s expansion into new markets—including pickleball clubs, hotels, multi-family communities, and entertainment venues—showcasing how operators across industries are using self-pour solutions to drive revenue, reduce labor costs, and elevate the guest experience.
"Operators across every type of venue, from high-volume bars to pickleball clubs, are seeing the power of self-pour technology in action," said Goodman. "This report captures that momentum."
Operators, investors, and beverage industry professionals are invited to download the full report and learn more about the future of self-pour beverage service.
About PourMyBev
PourMyBev is a global leader in self-pour beverage technology, providing innovative solutions that transform how drinks are served and experienced. As the parent company of PourMyBeer, PourMyBev delivers a fully integrated self-pour ecosystem spanning beer, wine, cocktails, coffee, and non-alcoholic beverages. Trusted by 567 operators, PourMyBev’s technology powers over 12,000 taps worldwide, helping businesses reduce waste, improve operational efficiency, and drive significant revenue growth. To date, PourMyBev has processed more than 548 million ounces of beverages and generated over $72 million in revenue for operators.
Learn more at www.pourmybev.com.
Haley Yatzus
PourMyBev
email us here
Visit us on social media:
Facebook
LinkedIn
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Terby’s First School Trip
AVANA CUSO Launches Webinar Series as Loan Delinquency Rates Rise
Navy Applied Math Professor Wei Kang Named 2025 SIAM Fellow
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Prawo

UE lepiej przygotowana na reagowanie na klęski żywiołowe. Od czasu powodzi w Polsce pojawiło się wiele usprawnień
Na tereny dotknięte ubiegłoroczną powodzią od rządu trafiło ponad 4 mld zł. Pierwsze formy wsparcia, w tym zasiłki, pomoc materialna czy wsparcie dla przedsiębiorców, pojawiły się już w pierwszych dniach od wystąpienia kataklizmu. Do Polski ma też trafić 5 mld euro z Funduszu Spójności UE na likwidację skutków powodzi. Doświadczenia ostatnich lat powodują, że UE jest coraz lepiej przygotowana, by elastycznie reagować na występujące klęski żywiołowe.
Prawo
Rzecznik MŚP: Obniżenie składki zdrowotnej to nie jest szczyt marzeń. Ideałem byłby powrót do tego, co było przed Polskim Ładem

Podczas najbliższego posiedzenia, które odbędzie się 23 i 24 kwietnia, Senat ma się zająć ustawą o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Zakłada ona korzystne zmiany w składkach zdrowotnych płaconych przez przedsiębiorców. Rzecznik MŚP apeluje do izby wyższej i prezydenta o przyjęcie i podpisanie nowych przepisów. Pojawiają się jednak głosy, że uprzywilejowują one właścicieli firm względem pracowników, a ponadto nie podlegały uzgodnieniom, konsultacjom i opiniowaniu.
Handel
Konsumpcja jaj w Polsce rośnie. Przy zakupie Polacy zwracają uwagę na to, z jakiego chowu pochodzą

Zarówno spożycie, jak i produkcja jaj w Polsce notują wzrosty. Znacząca większość konsumentów przy zakupie jajek zwraca uwagę na to, czy pochodzą one z chowu klatkowego. Polska jest jednym z liderów w produkcji i eksporcie jajek w UE, ale ma też wśród nich największy udział kur w chowie klatkowym. Oczekiwania konsumentów przyczyniają się powoli do zmiany tych statystyk.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.