'Precious Europe'-Kampagne
"PRECIOUS EUROPE"-Kampagne: Werbung für hochwertige europäische Rosinen und Olivenöle
GENEVA, SWITZERLAND, April 21, 2025 /EINPresswire.com/ -- PRECIOUS EUROPE ist eine über drei Jahre laufende Kampagne zur Förderung hochwertiger eu-ropäischer Rosinen und erstklassigen Olivenöls, die von einer Vereinigung dreier Erzeugerorga-nisationen aus Korinth, Griechenland, durchgeführt wird. Die Kampagne richtet sich an das Ver-einigte Königreich, Norwegen und die Schweiz und befindet sich derzeit im zweiten Jahr ihrer Durchführung.
Bleiben Sie informiert
Verbraucher und Fachleute können mehr über die Kampagne und ihre Produkte auf der offiziellen Website erfahren, die regelmässig mit neuen Informationen aktualisiert wird:
Website: https://precious-europe.eu/
Neben der Website ist die Kampagne auch in den sozialen Medien aktiv und bietet dort Aktualisie-rungen, Einblicke und ansprechende Inhalte:
Facebook: https://www.facebook.com/people/Precious-Europe/100090785209740/
Instagram: https://www.instagram.com/precious_europe/?igshid=YmMyMTA2M2Y%3D
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCeBKnKWlDCABZUcSMBjLZzA
Für spezifische Anfragen oder weitere Informationen können sich Interessierte zum speziellen Kontaktbereich auf der offiziellen Website begeben:
Kontakt: https://precious-europe.eu/contact/
Alexandros Pavlopoulos
Marketing chefsperxos and Pr CO llc
email us here
Visit us on social media:
Facebook
Instagram
YouTube
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Neuroscience Based Medications Offer Hope in Addiction Crisis, Says NYC Doctor
Protection Tax Supports Small Business Owners Facing Complex IRS Challenges
Dialogue with Three Chords and brooklynONE Productions Celebrate Pride Month with Night of Original Theatre
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.