Rising J-Pop Star Hana Kuro Drops Debut Video For 'Be Romantic' In Partnership With Iconic Japanese Candy Brand HI-CHEW®
Produced By Award Winning Producer Shannon McIntosh And Multi-Platinum Hitmaker Michael Africk, The Visual Marks A New Era in Global J-Pop
LOS ANGELES, CA, UNITED STATES, May 19, 2025 /EINPresswire.com/ -- J-Pop’s brightest new voice, Hana Kuro, has officially released the music video for her breakout debut single, “Be Romantic,” (Handcraft Entertainment/Virgin Records), a track that has already gained major traction on global streaming platforms. Produced by McIntosh Films, the production banner helmed by Academy Award-nominated and Golden Globe-winning producer Shannon McIntosh who is well known for her longtime collaboration with Quentin Tarantino on acclaimed films such as Once Upon a Time in Hollywood and The Hateful Eight, and Michael Africk, multi-platinum producer, six-time Japan Gold Disc Award winner, and founder of Handcraft Entertainment—the music video is a fresh, emotionally honest glimpse into the world of a rising star redefining what it means to be global in the J-Pop space.Watch “Be Romantic” here: https://www.youtube.com/watch?v=KYuZSGOdrh0
In partnership with the iconic global candy brand HI-CHEW®, the “Be Romantic” video seamlessly blends pop culture, nostalgia, and authenticity. Shot in a candid home-video style, the visual showcases Hana Kuro in her most natural and unfiltered form, inviting viewers into her world with disarming honesty and effortless charm.
“‘Be Romantic’ isn’t just a song, it’s a feeling,” says Hana Kuro. “We wanted the video to reflect the kind of raw vulnerability that people rarely get to see in pop music. It’s about connection, and that begins with being real.”
“HI-CHEW® is all about sharing bold flavor and joyful experiences and this collaboration brings that to life in a vibrant, musical way. Teaming up with Hana and Handcraft Entertainment is an exciting way to help share the energy of J-Pop and celebrate the creativity and culture that inspire us,” said Joanne Hsu, Senior Brand Marketing Manager at HI-CHEW®.
Since its release, “Be Romantic” has quickly become a fan favorite, and has earned prime placements on Sirius XM’s HITSBOUND (US), Spotify’s Fresh Finds UK & IE and Apple Music’s New Music Daily Korea, signaling Hana’s rapidly growing international appeal.
The video’s collaboration with HI-CHEW® adds a colorful, nostalgic twist that perfectly complements Hana’s youthful energy and playful aesthetic. It’s a fusion of music and brand storytelling that underscores the growing synergy between modern J-Pop and global pop culture.
With Handcraft Entertainment at the helm, Hana Kuro is leading a bold new wave in J-Pop, one that’s open, authentic, and unbound by borders. As the genre continues to resonate worldwide, Hana stands as a beacon for a new generation of cross-cultural pop stars.
Contact: Deborah Radel at DRPR, deborah@drpr.us
Deborah Radel
DRPR
pr|drpr.us| |pr|drpr.us
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

How She Made $1M Online with Just a Toilet and a Cell Phone-Kristine Mirelle’s New Book Hits #1
New Mylar Balloons Raise the Bar for Brand Visibility at Events and Activations
Goodguys Rod & Custom Association Awards the 2025 Tanks Inc. Hot Rod of the Year
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Bankowość

Finansowanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego wspiera rozwój OZE czy infrastruktury drogowej. Wśród nowych priorytetów bezpieczeństwo i obronność
Od momentu przystąpienia do UE polska gospodarka urosła dwukrotnie – skumulowany wzrost PKB wyniósł 99 proc., a połowa wzrostu wynikała z członkostwa w UE. Duża w tym zasługa Europejskiego Banku Inwestycyjnego, który od 2004 roku przekazał w Polsce 100 mld euro w finansowanie projektów związanych m.in. z efektywnością energetyczną, OZE czy zrównoważonym rozwojem miast. EBI zwiększa też inwestycje w obronność i bezpieczeństwo – w 2024 roku bank zainwestował 300 mln euro w pierwszy polski program satelitarny.
Polityka
Duży udział własności państwowej negatywnie wyróżnia Polskę na tle Europy. Większość Polaków za ograniczeniem wpływu polityków na gospodarkę

Polska negatywnie wyróżnia się na tle krajów UE i OECD pod względem własności państwowej. Państwo kontroluje nie tylko duże, kluczowe dla gospodarki przedsiębiorstwa, lecz również graczy w mniej znaczących sektorach, jak słodycze czy armatura. Zdaniem przedstawicieli FOR „zatruwa” to zarówno gospodarkę, jak i politykę. W badaniach organizacji Polacy wypowiedzieli się proprywatyzacyjnie, choć w przypadku pytań o prywatyzacje dużych firm już nie byli tak zdecydowani.
Transport
Polska jednym z największych rynków aut używanych na świecie. Dwie trzecie kierowców planuje zakup z drugiej ręki

66 proc. konsumentów, którzy w ciągu najbliższych trzech lat chcą zmienić samochód, deklaruje zakup z drugiej ręki – wynika z badania autoDNA. W Polsce na jedno auto nowe, z salonu, przypada pięć używanych. Chociaż rynek wtórny się stopniowo profesjonalizuje, wciąż liczne są nieprawidłowości i próby oszukania kupującego. 81 proc. kupujących deklaruje, że weryfikuje stan auta przed zakupem, ale często jest to bardzo pobieżny proces.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.