Komunikaty PR

Rising Vehicle Software Integration Drives Automotive OS Market to USD 20.4 Billion by 2032

2025-08-20  |  13:55:06
Allied

Allied

Automotive operating systems are the backbone of next-generation vehicles, enabling connectivity, safety, and autonomy in the evolving mobility landscape.

WILMINGTON, DE, UNITED STATES, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- According to a new report published by Allied Market Research, titled, “Automotive Operating System Market by OS Type (QNX, Linux, Windows, Android, Others), by Application (Infotainment System, ADAS and Sefety System, Connected Service, Engine Management and Powertrain, Body Control and Comfort Systems, Others), by Vehicle Type (Passanger Cars, Commercial Vehicles): Global Opportunity Analysis and Industry Forecast, 2022 - 2032” The global automotive operating system market was valued at USD 5.4 billion in 2022, and is projected to reach USD 20.4 billion by 2032, growing at a CAGR of 14.6% from 2023 to 2032.

The automotive operating system market is witnessing robust growth as vehicles evolve into highly connected, software-defined platforms. Automotive operating systems (OS) are critical in managing hardware resources and enabling functions such as advanced driver-assistance systems (ADAS), infotainment, connectivity, and autonomous driving. With the rising integration of IoT, AI, and cloud services in vehicles, automotive OS plays a vital role in delivering enhanced safety, performance, and seamless user experiences. The increasing adoption of electric and autonomous vehicles is further propelling demand for advanced automotive operating systems.

Download PDF Brochure: https://www.alliedmarketresearch.com/request-sample/A107610

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 17:55:08

Larrikin Bourbon Co. 'Cigar Lounge' to Launch at 2025 Kentucky Bourbon Festival

Larrikin Bourbon's limited release "Cigar Lounge"Larrikin Bourbon Co. founders, Katie and Greg KeeleyFive Exotic Barrels Feature in Limited Release Cigar BlendThis one’s got a bit of mongrel in it. It’s layered, smoky, slightly sweet —
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 17:55:08

Wathnan Jumping Expands International Presence with Media Support from SRB Agency

DOHA, QATAR, QATAR, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- Wathnan Jumping expanded its international presence with support from SRB Agency, which delivered audiovisual coverage for equestrian competitions in Europe and the United States.The
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-08-20 | 17:55:08

WOGI EuroTaste Ride: Mit dem Fahrrad durch Europa für nachhaltige Gastronomie

SALEM, BADEN-WüRTTEMBERG, GERMANY, August 20, 2025 /EINPresswire.com/ -- Die World Gastronomy Network Inc. gibt stolz den Start der WOGI EuroTaste Ride bekannt, einer einzigartigen, 8-monatigen Fahrradtour, die am 1. März 2026 in Salem

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Profesjonalistów Public Relations

Prawo

Kolejne polskie miasta chcą być przyjazne dzieciom. Planują stworzyć najmłodszym dobre warunki do rozwoju

Cztery miasta w Polsce posiadają tytuł Miasta Przyjaznego Dzieciom nadany przez UNICEF Polska. Dziewięć kolejnych miast czeka na certyfikację, a w ostatnich miesiącach do programu zgłosiło się kilka następnych. Na całym świecie inicjatywa została przyjęta już w ponad 4 tys. samorządów, a w Hiszpanii objęła połowę dziecięcej populacji miast. Program UNICEF-u ma na celu zachęcenie włodarzy do traktowania najmłodszych obywateli w sposób podmiotowy, respektowania ich praw i zaproszenia ich do współdecydowania o przyszłości.

Przemysł

W ciągu roku w Polsce ubyło 500 przedsiębiorstw odzieżowo-tekstylnych. Problemem są spadki zamówień z Europy Zachodniej i wzrost kosztów

Wartość rynku odzieżowego w Polsce wynosi 66,9 mld zł, z czego 10 mld zł to wartość krajowej produkcji – wynika z danych PIOT. Od czasu pandemii branża mierzy się z szeregiem wyzwań, wśród których najpoważniejsze to wzrost kosztów pracy i produkcji, przerwane łańcuchy dostaw i spadek zamówień – zarówno w kraju, jak i za granicą, a także wzrost nieuczciwej konkurencji na rynku, czyli głównie importu z Chin. Skala wyzwań sprawia, że w ubiegłym roku z rynku zniknęło 500 firm. Producenci odzieży apelują do rządu o wsparcie.

Handel

D. Obajtek: Orlen powinien być o 30–40 proc. większą spółką. Byłoby to z korzyścią dla konsumentów

Orlen jest największym polskim przedsiębiorstwem. Jego przychody ze sprzedaży w 2024 roku wyniosły blisko 295 mln zł, a rok wcześniej – ponad 372 mln – wynika z raportu Rzeczpospolitej „Lista 500”. W ubiegłorocznym rankingu Fortune 500 uwzględniającym największe korporacje znalazł się na 216. miejscu na świecie i 44. w Europie. Według Daniela Obajtka, europosła PiS-u i byłego prezesa Orlenu, spółka powinna jeszcze urosnąć, tym samym gwarantując konsumentom szereg korzyści, a także przyspieszać inwestycje m.in. w obszarze petrochemii i energetyki zero- oraz niskoemisyjnej.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.