Sennza Media Answer Reader Interest To Commence Features On The Usefulness Of Listing On Directory Sites
Australian lifestyle web news portal Sennza Media commence publishing a series of features on the benefits of listing on local and international directory sites
SYDNEY, NSW, AUSTRALIA, May 18, 2025 /EINPresswire.com/ -- Sennza Media is an online magazine website managed by Australian Bloggers on lifestyle matters, travel and fashion for the discerning blog reader on the web. The site also features all things from health, diet, fitness, home & garden matters right through to tips for selecting a chiropractor or home builder. There is something for everyone.During June, they will respond to reader enquiries relating to the benefits of listing business or sporting profiles on local and international directory sites.
The first feature is on tips for selecting what the different directory sites offer and the benefits of listing on each. In 2025, there is a a directory established for just about every business vertical and personal interest. Ian Lazar is able to publicly promote his business credentials as seen here: https://www.tradiecentre.com.au/australia/sydney/home-commercial-services/ian-lazar, At the same time another Ian Lazar is able to promote his music talents on the Sound Cloud directory as can be seen here: https://soundcloud.com/ian-lazar
Tony Sennza, Founder and Head of Content for Sennza Lifestyle Magazine said this in her interview with Eleven Media “The website blog has been experiencing great growth in visitors to the online magazine over recent years. The management team have listened to the feedback survey from website visitors as to the content and experience they seek. The team have seen the importance of also staying at the leading edge of technology to keep in touch with clients the way they expect and to communicate in the best way possible the array of information provided to all visitors to the website.”
Learn more about Sennza Media and their array of lifestyle blogging features via their website here: https://www.sennza.com.au
About Sennza Media
Sennza Media is an online lifestyle magazine and leading Australian online lifestyle magazine site for the discerning reader on the web, on all things from health, fitness, home and garden matters right through to tips for selecting a Family Lawyer or cosmetic dentist. Something for everyone.
The blog has been in operation for over 10 years and is committed to meet client needs both in the information they provided readers and technology they use. The leading Australian online lifestyle magazine has a long history of regularly featuring unknown Australian industry sectors and companies.
Tony Sennza
Sennza Media
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Microsoft Experience Centre Sydney Permanently Closes, Ending Australia's Only Physical Microsoft Retail Presence
VanSilkHome Introduces Coastal & Fisherman-Inspired Duvet Covers for Summer Living
The Isovaleric Acidemia IVA Treatment Global Market Poised For Ascendancy With Anticipated 5.8% CAGR
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Dzięki e-commerce rośnie eksport polskich małych i średnich przedsiębiorców. Wartość ich sprzedaży na Amazon przekracza rocznie 5 mld zł
Mali i średni przedsiębiorcy coraz lepiej radzą sobie na arenie międzynarodowej, choć na razie tylko niecałe 5 proc. z nich sprzedaje swoje produkty za granicę. Duże możliwości ekspansji zagranicznej dają im e-commerce i współpraca z marketplace’ami. Za pośrednictwem Amazon w 2024 roku polskie MŚP sprzedały produkty za ponad 5,1 mld zł. Model sprzedaży sklepu umożliwia przedsiębiorcom z Polski działanie na skalę, która jeszcze kilka lat temu wydawała się zarezerwowana głównie dla największych marek
Polityka
Większość Polaków sprzeciwia się wprowadzeniu euro. Problemem może być brak dobrej komunikacji

– Polska należy do siedmiu krajów UE, które do tej pory nie wprowadziły jeszcze euro. Choć zobowiązaliśmy się do przyjęcia wspólnej waluty w traktacie akcesyjnym, nigdy nie podjęliśmy konsekwentnych działań w tym kierunku – ocenia europosłanka Nowej Lewicy Joanna Scheuring-Wielgus. W dodatku tylko co czwarty Polak jest zwolennikiem zmiany waluty. Również obecna sytuacja gospodarcza – wysoka inflacja i rosnący deficyt – nie sprzyjają dyskusji o przyjęciu euro.
Handel
Źle wprowadzony system ROP może oznaczać duży wzrost cen dla konsumentów. Podrożeć mogą produkty spożywcze

Ministerstwo Klimatu i Środowiska proponuje powierzenie NFOŚiGW zadań organizacji odpowiedzialności producenta, która w imieniu producentów będzie realizowała obowiązki wynikające z ROP w ramach zamkniętego obiegu finansowego. Przedstawiciele Polskiej Federacji Producentów Żywności i sektora odzysku odpadów ostrzegają, że może utrudnić to Polsce wypełnienie unijnych wymogów w zakresie selektywnej zbiórki odpadów, a co za tym idzie, może się wiązać z karami, a w konsekwencji – ze wzrostem cen.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.