Society 18, BGD Media, and Black Menswear Unite to Present 'Culture on the Croisette' Mixer at Cannes Lions 2025
CANNES, FRANCE, June 10, 2025 /EINPresswire.com/ -- Society 18, in partnership with BGD Media (Black Girl Digital Media) and Black Menswear (BMW Digital), is thrilled to announce the “Culture on the Croisette” mixer at Cannes Lions 2025. Set for Tuesday, June 17, this VIP event will bring together creators, founders, agency executives, and industry thought-leaders for an unforgettable evening celebrating culture, creativity, and community.
Hosted along the French Riviera, this intimate gathering is designed to spark meaningful dialogue and forge authentic connections at the intersection of influence and innovation. With an emphasis on elevating creators of color, the event is an intentional step toward a more inclusive presence at one of the world’s most prestigious marketing and creative festivals.
"Culture on the Croisette is our intentional initiative to create inclusive and welcoming spaces at Cannes Lions 2025. As three agency owners of color, we’re proud to host a mixer that prioritizes creators—especially creators of color—by fostering authentic connection, collaboration, and community. With so much incredible programming happening throughout the week, we wanted to carve out a space where diversity is celebrated, inclusion is intentional, and creators are truly centered. This isn’t just another networking event—it’s a cultural moment, designed for us, by us." said Pamela Zapata, owner of Society 18.
Event Highlights Include:
-An exclusive guest list of 50–70 top-tier influencers, executives, and creatives
-Branded content opportunities, media coverage, and influencer storytelling
-Professional photo and video capture
This unique event promises to be a cornerstone experience at Cannes Lions 2025, embodying the power of representation and the vibrancy of creative culture.
For more information and/or media inquiries, please contact Monique Webber at MLWPR, mlwpr@mlwpr.com.
About Society 18:
Society 18 is a boutique influencer marketing and talent management agency that champions multicultural representation and authentic storytelling. Specializing in fashion, beauty, lifestyle, and wellness verticals, Society 18 connects brands with a curated roster of diverse creators who drive real engagement and cultural impact. With a strategic, data-informed approach, Society 18 produces high-performing campaigns and experiential activations that elevate both creators and brands. Committed to inclusion and innovation, the agency leads with purpose to ensure that every campaign reflects the rich diversity of today's audiences.
Learn more at www.society18.com or on Instagram at @society18.
Monique Webber
M L W P R
monique@mlwpr.com
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

세계 환경의 날을 맞아, EBC Financial Group과 말라리아 퇴치 연합(United to Beat Malaria) 환경 파괴와 질병 간 간과된 연관성 조명
Khi thị trường biến động, ông David Barrett từ EBC kêu gọi sự thận trọng, giảm đòn bẩy và phân bổ chiến lược vàng
EBC Financial Group dan United to Beat Malaria Soroti Krisis Lingkungan dan Penyakit di Hari Lingkungan Hidup Sedunia
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Finanse

Uchodźcy z Ukrainy pomogli wygenerować 2,7 proc. PKB Polski w 2024 roku. Napływ nowych pracowników znacznie zmienił polski rynek pracy
Uchodźcy z Ukrainy coraz lepiej radzą sobie na polskim rynku pracy – pracuje 69 proc. z nich – wynika z najnowszego badania przeprowadzonego przez Deloitte dla UNHCR. Jednocześnie wciąż w tym obszarze jest wiele wyzwań, w tym bariery językowe czy kwestie dotyczące uznawania kwalifikacji, np. w zawodach medycznych i prawniczych. Na rosnącej aktywności zawodowej Ukraińców mocno skorzystała polska gospodarka, ale też sam rynek pracy: wzrosła konkurencja, a Polacy uzyskali możliwość specjalizacji i objęcia stanowisk menedżerskich, eksperckich i technicznych.
Ochrona środowiska
W UE wciąż więcej kontroli działań firm w ramach ESG niż zachęt. Konieczne jest złagodzenie podejścia

Instytucje unijne powinny bardziej koncentrować się na celach i możliwościach rozwoju, jakie daje ESG, a nie kontroli działań firm w tym obszarze i obowiązków sprawozdawczych – twierdzą przedstawiciele organizacji Business for Good. Konieczne jest więc złagodzenie obowiązujących regulacji. Europa powinna również dążyć do utworzenia wspólnego rynku o ujednoliconych przepisach i mechanizmach.
Konsument
Wakacje wyzwaniem dla operatorów komórkowych. W najpopularniejszych kurortach ruch w sieci rośnie nawet pięciokrotnie

Długie weekendy i wakacje to wymagający czas dla operatorów komórkowych. W najbardziej obleganych kurortach udział abonentów tylko sieci Play w stosunku do liczby mieszkańców przekracza 500 proc. Dlatego operator planuje dalszą rozbudowę swojej sieci komórkowej do minimum ponad 15 tys. stacji bazowych. W latach 2020–2024 Play zainwestował w sieć i częstotliwość ponad 6 mld zł.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.