Spice Island Beach Resort Receives British Airways Holidays Accolade for Customer Excellence
This recognition celebrates the resort’s outstanding service, world-class facilities and consistent delivery of exceptional guest experiences. The resort received an impressive overall rating of 4.8 out of 5, based on verified, unbiased guest reviews.
“At Spice Island Beach Resort, we believe genuine hospitality begins with heartfelt service,” said Janelle Hopkin, President and Managing Director of the resort. “To be recognized by British Airways Holidays customers with such a high rating is both a true honor and a reflection of our team’s dedication to creating extraordinary guest experiences. This award motivates us to keep raising the bar as we redefine Caribbean luxury for a new generation.”
British Airways Holidays, one of the UK’s leading tour operators, relies on authentic customer feedback to identify top-rated hotels as part of its commitment to provide high-quality holidays. Reviews are certified by Feefo, the world’s largest verified buyer review platform. Customers are asked to rate their hotel based on location, service, cleanliness, sleep quality, and provide an overall score out of five.
In 2024, British Airways Holidays gathered over 72,000 independent reviews and is presenting 893 Customer Excellence Awards to hotels around the world that consistently deliver exceptional stays.
“We are delighted to recognize and celebrate outstanding hotels that share our commitment to creating unforgettable experiences for our guests,” said Andrew Flintham, Managing Director at British Airways Holidays. “This Customer Excellence Award showcases high quality hotels that we are proud to work with, and helps our customers make the right choice for them, so they can fully embrace their time away and take their holidays seriously.”
Renowned for its idyllic beachfront setting and impeccable hospitality, Spice Island Beach Resort has also received recent acclaim from Forbes Vetted, USA Today’s 10Best Readers’ Choice, and Caribbean Journal. These honors underscore the resort’s dedication to excellence and its unique blend of refined luxury and authentic Caribbean charm.
As a family-owned, AAA Five Diamond-rated property, Spice Island Beach Resort continues to set the standard for luxury travel in the Caribbean, offering a premier all-inclusive retreat for those seeking to rest, relax and recharge.
For more information, visit:
https://www.britishairways.com/content/holidays/reviews
https://www.britishairways.com/en-gb/destinations/hotel-information/Grenada/Spice-Island-Beach-Resort/GD-U73-0000112
To make a reservation, visit spiceislandbeachresort.com.
Natalia Lopez
Marketplace Excellence
+1 201-861-2056
email us here
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Lawyers Using AI Could Replace Those Who Don’t, New Insights Suggest
Madrina Vegana's Erica Munoz announces Planted Culture Market NYC's Only Monthly Vegan Festival July 1st and 29th 4-9pm
All Things Chemical Podcast Features DOD's Patricia Underwood Discussing Existing Chemicals and the Defense Supply Chain
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Zagrożenie krztuścem pozostaje najwyższe od ponad trzech dekad. Odporność utrzymuje się do 10 lat po szczepieniu
W ubiegłym roku na krztusiec zachorowało ponad 32 tys. osób. To ok. 35 razy więcej niż rok wcześniej. Ostatnie tygodnie przynoszą wyhamowanie tendencji wzrostowej, ale Główny Inspektor Sanitarny przestrzega przed tą groźną chorobą i wskazuje na konieczność szczepień u dzieci już w okresie niemowlęcym i szczepień przypominających u dorosłych. Dużą rolę w promowaniu tej jedynej formy profilaktyki odgrywają pielęgniarki, które nie tylko informują o korzyściach ze szczepień, ale też mogą do nich kwalifikować.
Bankowość
Zdaniem 80 proc. Polaków ceny nieruchomości są wysokie lub bardzo wysokie. Mimo to i tak wolimy posiadać na własność, niż wynajmować

Tylko 26 proc. Polaków uważa, że mamy obecnie dobry moment na zakup nieruchomości. Dla ośmiu na 10 ankietowanych ceny nieruchomości są obecnie wysokie lub bardzo wysokie. 65 proc. ocenia też, że niewiele osób z ich otoczenia może sobie teraz pozwolić na zakup mieszkania lub domu – wynika z badania „To my. Polacy o nieruchomościach” portalu ogłoszeniowego Nieruchomosci-online.pl.
Transport
Nowe opłaty za emisję CO2 mogą spowodować wzrost kosztów wielu małych i średnich firm. Eksperci apelują o mądre instrumenty wsparcia [DEPESZA]

System ETS2, który zacznie obowiązywać od 2027 roku, nałoży podatek na paliwa kopalne wykorzystywane do ogrzewania budynków czy w transporcie. Koszty w dużej mierze poniosą dostawcy, w tym małe i średnie firmy. – Potencjalny wpływ systemu ETS2 na sektor MŚP w Polsce będzie znacznie mniej drastyczny, niż mogłoby się wydawać. Konieczne jest jednak przygotowanie odpowiednich instrumentów, które wesprą przedsiębiorców w przemianie w kierunku niskoemisyjnym, ale jednocześnie będą unikały podwójnej kompensacji – wskazuje raport WiseEuropa pt. „Wędka czy ryba? Wsparcie dla polskich MŚP w związku z wprowadzeniem ETS2”.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.