Sticky Brand Named Best Sticker and Label Company in Vermont, Winning 2025 Best of Business Award
BURLINGTON, VT, UNITED STATES, May 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Sticky Brand wins 2025 Best of Business Award as the best sticker and label company in Vermont. Sticky Brand was recognized by VermontBIZ as a winner in their Best of Business (BOB) program which celebrates and honors the best companies across the state.
“We are extremely proud to be recognized by VermontBIZ as the best Sticker and Label company in Vermont. Winning this award for the second time is especially gratifying and speaks to our team’s commitment and dedication. The entire Sticky Brand team works hard to deliver on our promise to provide the best quality custom stickers and labels with exceptional service to each of our customers every day,” said David Goldsmith, CMO, Sticky Brand.
For complete results of the 2025 VermontBIZ Best of Business Awards, go to:
http://vermontbiz.squarespace.com/2025-bob-winners/
Sticky Brand, headquartered in Burlington, Vermont, has experienced impressive growth as a leading provider of custom stickers and labels. Sticky Brand serves a wide range of customers, ranging from local Vermont businesses like Cabot, Ben & Jerry's, and Zero Gravity, to national brands including NBA, YouTube, and Spotify. As a Vermont-based company, Sticky Brand is deeply rooted in the local community and is honored to be included among the top businesses in the state. The company maintains strong partnerships with many local organizations and is a long time sponsor of the Vermont Green Football Club.
Sticky Brand is not only committed to providing exceptional products and customer service, but also to minimizing its impact on the environment. The company uses eco-friendly inks, and recyclable packaging and operates in a “LEED” certified, green facility which is 100% carbon-free and uses 78% renewable energy.
Sticky Brand has received several other prestigious awards including top ranking on the 2023 and 2024 Inc. 5000 annual list of the fastest-growing private companies in America, and ranking No. 7 in the recently announced Boston Globe’s list of New England’s Top 50 Fastest-Growing Companies.
Click here to learn more about Sticky Brand at www.stickybrand.com
MEDIA CONTACT:
David Goldsmith
Sticky Brand
+1 609-255-9333
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Facebook
YouTube
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Nomad Fit Lab Now Serving Phoenix with DEXA Scans
Sports Media Urges City of Windsor to Preserve Future Legends Sports Complex
Crime and Consequences Explored in Latest Thriller Series
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Polityka

Norwegia i Islandia mocniej rozważają dołączenie do UE. To byłyby ważne decyzje dla Polski
W Norwegii i na Islandii coraz częściej wspomina się o potencjalnej akcesji do Unii Europejskiej. Możliwe, że w obu tych krajach odbędą się referenda, które zbadają poparcie dla tej idei w społeczeństwach. Zdaniem europosła KO akcesja obu północnych państw byłaby znaczącym wzmocnieniem dla UE, ale także ważną decyzją dla Polski.
Infrastruktura
Senat zajmie się ustawą o jawności cen lokali na sprzedaż. W praktyce ustawa obejmie tylko 12 proc. rynku

Ustawa o jawności cen miała na celu ułatwić klientowi szybkie sprawdzenie aktualnych cen mieszkań i lepsze zrozumienie oferty dewelopera. Przedstawiciele branży mówią wprost: idea ustawy jest słuszna, jednak kształt, jaki przybrała w praktyce, podobnie jak tryb jej uchwalenia, budzi już niepokój. Błyskawiczny tryb procedowania sprawił, że powstała ustawa, która obejmie 12,4 proc. rynku. Zdaniem Polskiego Związku Firm Deweloperskich ostatnią deską ratunku, by poprawić ten akt, jest Senat, który zajmie się nim już podczas wtorkowego posiedzenia komisji infrastruktury.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.