Stratagon Inc. and Lincoln University Forge New Alliance to Boost Enrollment and Academic Visibility
The partnership comes at a pivotal time for Lincoln University, which is launching a renewed effort to elevate its academic programs and extend its visibility among prospective students in Missouri, across the country, and internationally. Stratagon will lead full-service marketing initiatives designed to increase awareness, strengthen enrollment pipelines, and help more students discover the opportunity and value of a Lincoln education.
"Lincoln University has long been one of the best-kept secrets among HBCUs and across higher education," said Dr. John B. Moseley, President of Lincoln University. "Through this partnership with Stratagon, we will restore Lincoln University to its rightful place as a beacon of excellence."
Founded in 1866 by the 62nd and 65th United States Colored Infantries and their white officers, Lincoln is more than a university—it’s a legacy built on service and transformation. Today, it serves more than 2,000 students from over 25 states and nearly 40 countries, offering bachelor’s, master’s, specialist, and certificate programs across four colleges.
Stratagon brings deep experience at the intersection of higher education and digital transformation. As a HubSpot Platinum Partner and strategic branding agency, the firm will deploy a blend of enrollment intelligence, audience segmentation, and content strategy to support Lincoln’s growth.
“Lincoln’s land-grant designation and historic mission position it uniquely in the higher education landscape,” said Alex Moore, Senior Partner at Stratagon. “Our work is focused on connecting that legacy with the future—helping students of all backgrounds find their place and purpose at Lincoln.”
At a time when visibility and relevance are more important than ever, this partnership is designed not just to compete—but to lead.
About Lincoln University of Missouri
Founded in 1866 in Jefferson City, Lincoln University of Missouri is a historically Black, 1890 land-grant institution offering a comprehensive range of academic programs. With a legacy rooted in service, excellence, and access, Lincoln continues to educate, empower, and elevate students from across the country and the world.
About Stratagon Inc.
Stratagon is a strategic marketing agency that blends creative intelligence with marketing technology to help brands grow. With expertise in higher education, B2B, and agribusiness, Stratagon partners with institutions and organizations to build awareness, drive conversions, and make measurable impact.
Alex Moore
Stratagon Marketing & Technology
email us here
Visit us on social media:
LinkedIn
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Amazing Sesame Introduces Black Sesame Sauce: A Bold New Staple for the Modern Table
Free2move Takes the Stage at AutoTech 2025
Digital Pathology Market Set for Strong 13.1% CAGR Growth
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Ze względu na różnice w cenach surowce wtórne przegrywają z pierwotnymi. To powoduje problemy branży recyklingowej
Rozporządzenie PPWR stawia ambitne cele w zakresie wykorzystania recyklatów w poszczególnych rodzajach opakowań. To będzie oznaczało wzrost popytu na materiały wtórne pochodzące z recyklingu. Obecnie problemy branży recyklingu mogą spowodować, że popyt będzie zaspokajany głównie przez import. Dziś do dobrowolnego wykorzystania recyklatów nie zachęcają przede wszystkim ceny – surowiec pierwotny można kupić taniej niż ten z recyklingu.
Przemysł spożywczy
Rośnie presja konkurencyjna na unijne rolnictwo. Bez rekompensat sytuacja rolników może się pogarszać

Rolnictwo i żywność, w tym rybołówstwo, są sektorami strategicznymi dla UE. System rolno-spożywczy, oparty na jednolitym rynku europejskim, wytwarza ponad 900 mld euro wartości dodanej. Jego konkurencyjność stoi jednak przed wieloma wyzwaniami – to przede wszystkim eksport z Ukrainy i niedługo także z krajów Mercosur, a także presja związana z oczekiwaniami konsumentów i Zielonym Ładem. Bez rekompensat rolnikom może być trudno tym wyzwaniom sprostać.
Transport
Infrastruktury ładowania elektryków przybywa w szybkim tempie. Inwestorzy jednak napotykają szereg barier

Liczba punktów ładowania samochodów elektrycznych wynosi dziś ok. 10 tys., a tempo wzrostu wynosi ok. 50 proc. r/r. Dynamika ta przez wiele miesięcy była wyższa niż wyniki samego rynku samochodów elektrycznych, na które w poprzednim roku wpływało zawieszenie rządowych dopłat do zakupu elektryka. Pierwszy kwartał br. zamknął się 22-proc. wzrostem liczby rejestracji w ujęciu rocznym, ale kwiecień przyniósł już wyraźne odbicie – o 100 proc.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.