Komunikaty PR

SUZUKI KATANA-Inspired Pizza Cutter 'Pizzacutter-na' Achieves Ranking on Rakuten Marketplace

2025-06-09  |  08:55:21

HAKUSAN, ISHIKAWA PREF, JAPAN, June 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Faith Co., Ltd., the company behind the vehicle-themed lifestyle brand CAMSHOP.JP, has announced that its officially licensed SUZUKI KATANA-inspired pizza cutter, known as "Pizzacutter-na," has secured a spot in the pizza cutter rankings on Rakuten Marketplace.

Product Page: https://camshop.jp/?mode=f17

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-09 | 11:55:04

Healthy4U Launches Multi-Agent AI Platform to Support Broader Access to Preventive Healthcare

Healthy4U Your AI-powered health assistant is here — 24/7 personalized care, powered by multi-agent intelligence, now available in your pocket. TEL AVIV, ISRAEL, June 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Israeli health-tech startup Healthy4U has
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-09 | 11:55:04

Trusted Toronto Bookkeeper Offers Dependable Support During Key Accounting Software Shift

TORONTO, ONTARIO, CANADA, June 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Intuit has started the countdown: new Canadian subscriptions for QuickBooks Desktop Pro, Premier, and payroll have stopped this May, and no new versions of QuickBooks Desktop Pro or
EIN Newswire BRAK ZDJĘCIA
2025-06-09 | 11:55:04

Amy Hayes Joins The Jacob D. Fuchsberg Law Firm, Strengthening Civil Rights & Medical Malpractice Team

NEW YORK, NY, UNITED STATES, June 9, 2025 /EINPresswire.com/ -- Jacob D. Fuchsberg Law Firm, LLP announces the addition of Amy Hayes as an associate attorney, effective April 17, 2025, strengthening the firm's medical malpractice and civil

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Kongres Rady Podatkowej

Targi Bezpieczeństwa

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji

Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Partner serwisu

Instytut Monitorowania Mediów

Szkolenia

Akademia Newserii

Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a  także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.