The BOW Collective is Set to Soar as Member Aisha Bowe Carries Flag Into Space Aboard Blue Origin's NS-31 Mission
Set to lift off from Launch Site One in West Texas on Monday, April 14, 2025, the flight includes a powerful crew of pioneers: Gayle King, Amanda Nguyễn, Katy Perry, Kerianne Flynn, Lauren Sánchez, and Aisha Bowe. This extraordinary mission will be live-streamed by Blue Origin and covered nationally by CBS.
“This is more than a launch—it’s a legacy moment,” said Nicole Cober Johnson, Esq, Founder & CEO of The BOW Collective. “Aisha’s journey into space reminds the world that Black women are not just participating in the future—we are defining it. She embodies the boldness, brilliance, and barrier-breaking spirit that defines The BOW Collective community. To see her carry our flag beyond the bounds of this Earth is deeply emotional. It affirms that our work on the ground is part of something much greater—something Divine.”
In an inspiring display of legacy and sisterhood, retired NASA astronaut and fellow BOW member Joan Higginbotham—the third African-American woman to travel to space—will be on-site to witness the launch and support Aisha. Her presence weaves past, present, and future together, underscoring BOW’s commitment to intergenerational excellence and impact.
The BOW Collective is a national network of more than 300 Black women CEOs, collectively generating over $1.7 billion in annual revenue. Together, they are reshaping the business landscape through economic power, strategic visibility, and generational wealth-building. Aisha’s ascent into space is symbolic of personal achievement and a celebration of what’s possible when visionary leadership and community collide.
The New Shepard NS-31 launch window opens at 8:30 a.m. CDT / 13:30 UTC.
Crowned With Compassion: Miss Mission Georgia Advocates for Adoption at Nationals
CoSchedule Adds New AI-Powered Insights Assistant To Transform Social Media Strategy
E-Textile Market 2025 Trends: Predicted to Grow at a CAGR of 7.4% from 2022 to 2031, Report
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Problemy społeczne

Sukces gospodarczy Polski może zachęcić do powrotów Polaków mieszkających za granicą. Nowa rządowa strategia ma w tym pomóc
Polska coraz mocniej stawia na powroty swoich obywateli z zagranicy. Rządowa strategia współpracy z Polonią na najbliższe lata zakłada system zachęt dla osób powracających, ale też ułatwienia w uznawaniu wykształcenia i kwalifikacji, podejmowaniu studiów czy staży zawodowych. To w obliczu rosnących wyzwań demograficznych i zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowaną kadrę szansa na wzmocnienie rynku pracy. Napływ wykwalifikowanych specjalistów z doświadczeniem zdobytym za granicą może pomóc w modernizacji krajowej gospodarki.
Prawo
ZPP: Działania administracji narażają na szwank wysiłek deregulacyjny. Niektóre niosą znamiona dyskryminacji i nękania przedsiębiorców

Choć rząd zgodnie z zapowiedziami realizuje szeroko zakrojone zmiany deregulacyjne, przedsiębiorcy alarmują, że brakuje w nich spójności, przewidywalności i realnej poprawy, zwłaszcza w kontaktach z administracją. Jako przykład ZPP podaje przypadek firmy British American Tobacco (BAT) i jej zatrzymanego przez izbę celno-skarbową zamówienia 200 tys. kartridży do e-papierosów. Dotknięte tą decyzją spółki liczą straty.
Konsument
Branża piwowarska dodaje do polskiej gospodarki ponad 20,5 mld zł rocznie. Spadki sprzedaży i produkcji piwa uderzają również w inne sektory

Branża piwowarska pozostaje ważnym ogniwem polskiej gospodarki. Nowy raport CASE wskazuje, że generuje ona 3 proc. dochodów budżetowych i 85 tys. miejsc pracy w samych browarach i innych powiązanych sektorach. Dlatego kurczący się rynek piwa może mieć poważne reperkusje – już dziś nadwyżka mocy produkcyjnych przekracza 10 mln hl. Spadki są spowodowane m.in. znaczącym wzrostem kosztów działalności, spadkiem konsumpcji, a także uderzającymi w browarników zmianami regulacyjnymi.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.