The Squires Group Wins ClearlyRated's 2025 Best Of Staffing Client, Talent, And Employee Diamond Awards
Fewer than 2% of staffing agencies earn the Best of Staffing for Client and Talent Satisfaction. Fewer than 1% earn Best of Staffing for Employee Satisfaction.
ANNAPOLIS, MD, UNITED STATES, April 23, 2025 /EINPresswire.com/ -- The Squires Group, Inc. (TSGi) has won the Best of Staffing Client and Talent Diamond Awards for the seventh consecutive year and ninth time overall, recognizing its outstanding service to clients and candidates. ClearlyRated's Best of Staffing® Award winners lead in service quality, with clients 50% more likely to be fully satisfied and placed candidates 60% more satisfied than non-winning agencies.
Celebrating 30 years in business, Founder & CEO Nancy Squires reflects on TSGi’s journey from a small Annapolis startup to a trusted industry leader. “This award reflects our commitment to professionalism, integrity, and trust,” she says. President Eric Galasso highlights the firm’s strategic client partnerships, leading to better talent delivery and job satisfaction.
TSGi is also honored to receive the Best of Staffing Diamond Award for its internal team, celebrating the dedication of recruiters, account managers, and operations staff. By fostering innovation and continuous improvement, the company remains committed to building top-performing teams and exceptional client success.
About The Squires Group, Inc.
The Squires Group, Inc. (TSGi) is a WBENC-certified woman-owned small business founded in 1995 by Nancy Squires. With its principal operations located in Annapolis, Maryland, TSGi specializes in providing project and talent solutions in ERP, IT, Cyber and Accounting & Finance to its clients. TSGi is a professional services firm that provides contract, contract-to-hire, and career placement services for Commercial and Federal clients throughout the Mid-Atlantic region and select national markets. For more information on The Squires Group, please visit https://www.squiresgroup.com/.
Apurva Shah
The Squires Group, Inc.
+1 410-224-7779
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Muncie Water Damage Experts Warn Rising Flood Risks Could Spur Major Repair Bills
ToppersSky: Simplifying Science with Animated Lessons
Emergency Ambulance Vehicle Market To Witness Substantial Growth 2025-2032 | Amazon.com, Inc., Apple Inc., Audible, Inc
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.