This Season’s 'American Idol' Favorites to Headline 3rd Annual Franklin Summer Bash at The Factory on July 12
This exciting live concert event has become an annual tradition, featuring finalists from the current season of American Idol, and getting major press coverage including TMZ.
Fans will be treated to up close and personal performances, with add-in VIP packages available offering a photo opportunity with the artists and exclusive keepsakes.
Unlike previous years where the event was standing room only, Franklin Summer Bash now has theater seating for all tickets. Due to the demand, advance purchase is highly recommended as this event is expected to sell out.
Fans traveling to the Nashville area for this event can take advantage of discounted hotel rooms at SpringHill Suites by Marriott in Franklin. A special rate of $169 is available for rooms booked by June 29th. To take advantage of this special offer, click here.
Last year’s event featured performances by American Idol finalists Jack Blocker, Kaibrienne, McKenna Breinholt, Kayko, Mia Matthews, Quintavious, plus a special appearance by The Voice finalist Maddi Jane. And the inaugural event in 2023 featured performances by 3 finalists from that season of American Idol: Runner-up Megan Danielle, Haven Madison and Tyson Venegas.
"We’re so excited to be bringing Franklin Summer Bash back to the Nashville market for the 3rd year in a row,” says Brian Mayes, CEO of Frankland Events. “This event gets bigger and better every year, and we’re thrilled about the incredible lineup we have planned for July - with even more American Idol finalists than ever before. This is truly the ultimate summer concert event for fans of all ages!”
Franklin Summer Bash is produced by Frankland Events.
For more information or to purchase tickets, visit www.FranklinSummerBash.com.
Brian Mayes
Nashville Publicity Group
+1 615-771-2040
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

CASA and The Hope Center at Pullen Develop Affordable Housing for Emerging Adults Aging Out of Foster Care
Saverglass Expands its Spirits Portfolio with Launch of the GOLDEN RESERVE Glass Bottle Collection
Join Rudy Rabbit’s Journey of Resilience in Elliott Gilbert’s 'Rudy Rabbit Tried'
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Wzrost sprzedaży piw bezalkoholowych idzie w parze z inwestycjami w zieloną energię. Kompania Piwowarska ogranicza ślad węglowy i wspiera lokalne inicjatywy
Kompania Piwowarska kontynuuję realizację strategii „Lepsza Przyszłość 2030”, w której łączy ambitne cele środowiskowe, edukacja konsumentów oraz rozwój segmentu piw bezalkoholowych z realnym wsparciem dla lokalnych społeczności. Firma, będąca liderem polskiego rynku piwa, ogranicza emisję CO₂, zwiększa udział opakowań zwrotnych i angażuje pracowników w wolontariat, w tym m.in. w pomoc dla ofiar powodzi na Dolnym Śląsku.
Handel
D. Joński: Europa musi chronić swój rynek poprzez cła i wysokie standardy bezpieczeństwa dla importowanych towarów. Powinniśmy budować własny przemysł oparty na tańszej energii

Tańsza energia, a przez to niższe koszty produkcji w Europie to jeden z kierunków, który wskazuje Unia Europejska w rywalizacji z tanimi towarami z Azji, głównie z Chin. Jednocześnie rynek Starego Kontynentu powinien być chroniony poprzez zbalansowane cła oraz wysokie standardy bezpieczeństwa stawiane importowanym produktom. Zdaniem europosła Dariusza Jońskiego ważne jest rozwijanie przemysłu w Europie bez względu na narodowość właścicieli. Relacje z Chinami muszą zostać na nowo zdefiniowane i przebiegać na równych zasadach.
Handel
Poprawia się jakość raportów dużych spółek giełdowych dotyczących zrównoważonego rozwoju. Pozostają też obszary do dopracowania

Ekspertki i eksperci z Deloitte’a przeprowadzili analizę ujawnień taksonomicznych spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych, która objęła sprawozdania z działalności za rok 2024 w części dotyczącej zrównoważonego rozwoju. To trzeci rok ujawniania stopnia zgodności przedsiębiorstw z Taksonomią Unii Europejskiej, co przekłada się na zwiększoną jakość i porównywalność prezentowanych danych. Jednocześnie można oczekiwać, że inwestycje zgodne z Taksonomią będą coraz istotniejszym elementem strategii rozwoju przedsiębiorstw w kolejnych latach.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.