Tide Cleaners Thanks Houston with Guest Appreciation Weekend Across 11 Locations
Invites community to celebrate with freebies and giveaways, including a chance to win a year of free dry-cleaning
This two-day event brings a grand opening-style experience to longtime customers and new guests alike — with welcome bags, in-store celebrations and free offers — all designed to say thank you.
“Over the past six years, guests have made Tide Cleaners the number one trusted dry cleaning brand in the Kingwood and Woodlands communities,” said Kyle E. Nesbit, president of Tide Cleaners. “We’ve long wanted to express our gratitude and appreciation to our loyal guests, and after much planning, the wait is finally over! We are thrilled to announce our Guest Appreciation Weekend at all 11 locations within our Kingwood and Woodlands business unit. We invite the entire community to stop by, say hello and take advantage of this wonderful opportunity.”
Guests visiting any of the participating Tide Cleaners Houston locations during the event will receive:
Two free, cleaned garments – dry-cleaned or laundered*
Entry into a sweepstakes – a chance to win a year’s worth of free dry-cleaning
Exclusive giveaways & welcome bags – while supplies last
Participating Locations:
Kingwood Area
2500 Green Oak Dr., Kingwood, TX 77339
4590 Kingwood Dr., Kingwood, TX 77345
19211 W. Lake Houston Pkwy, Ste. 216, Humble, TX 77346
12661 W. Lake Houston Pkwy, Houston, TX 77044
The Woodlands Area
415 Rayford Rd., Spring, TX 77386
9595 Six Pines Dr., Ste. 1550, The Woodlands, TX 77380
4747 Research Forest Dr., The Woodlands, TX 77381
8000 Research Forest Dr., The Woodlands, TX 77382
6777 Woodlands Pkwy, The Woodlands, TX 77381
6531 FM 1488 Rd., Magnolia, TX 77354
8576 Creekside Forest Dr., Tomball, TX 77375
“We’re looking forward to reconnecting with the community and showing guests the Tide Cleaners difference, which is quality, convenience and care that goes above and beyond,” said Craig Brown, vice president of North Houston Tide Cleaners.
As part of Procter & Gamble (P&G), Tide Services is redefining the laundry sector with its Tide Laundromat and Tide Cleaners brands. The company prioritizes convenience, quality and customer satisfaction through features like 24-hour drop-off, a user-friendly mobile app and the trusted Tide cleaning experience.
*Offer valid only when coupon is presented at drop-off. Coupon can only be redeemed for
services sold at participating Tide Cleaners locations. Coupon can be redeemed in store
only. It cannot be redeemed for any product sold at any other retail store. Not valid on
bridal, household items, wash & fold, leather, or specialty fabrics. Offer applied to the 2
least expensive items in the order.
*Offer valid for one use only on 04/25/2025 or 04/26/2025.
About Tide Cleaners:
For 70 years, Tide® has been a household name in laundry care. Tide Cleaners, the #1 brand in dry cleaning, is an extension of the Tide® brand, offering superior service nationwide. For more information on Tide Cleaners or franchising opportunities, visit TideCleaners.com and tidefranchise.com.
# # #
Betsy DeMik
Champion
+1 214-500-1132
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Thinkstack Debuts Native Arabic AI Chatbot to Serve Growing MENA Market
Sane Windows Announces Installation and Replacement Services Across Missouri
EBC và United to Beat Malaria nêu bật mối liên hệ giữa Ô nhiễm môi trường và bệnh tật nhân Ngày Môi trường Thế giới
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.