Tide Cleaners Thanks Houston with Guest Appreciation Weekend Across 11 Locations
Invites community to celebrate with freebies and giveaways, including a chance to win a year of free dry-cleaning
This two-day event brings a grand opening-style experience to longtime customers and new guests alike — with welcome bags, in-store celebrations and free offers — all designed to say thank you.
“Over the past six years, guests have made Tide Cleaners the number one trusted dry cleaning brand in the Kingwood and Woodlands communities,” said Kyle E. Nesbit, president of Tide Cleaners. “We’ve long wanted to express our gratitude and appreciation to our loyal guests, and after much planning, the wait is finally over! We are thrilled to announce our Guest Appreciation Weekend at all 11 locations within our Kingwood and Woodlands business unit. We invite the entire community to stop by, say hello and take advantage of this wonderful opportunity.”
Guests visiting any of the participating Tide Cleaners Houston locations during the event will receive:
Two free, cleaned garments – dry-cleaned or laundered*
Entry into a sweepstakes – a chance to win a year’s worth of free dry-cleaning
Exclusive giveaways & welcome bags – while supplies last
Participating Locations:
Kingwood Area
2500 Green Oak Dr., Kingwood, TX 77339
4590 Kingwood Dr., Kingwood, TX 77345
19211 W. Lake Houston Pkwy, Ste. 216, Humble, TX 77346
12661 W. Lake Houston Pkwy, Houston, TX 77044
The Woodlands Area
415 Rayford Rd., Spring, TX 77386
9595 Six Pines Dr., Ste. 1550, The Woodlands, TX 77380
4747 Research Forest Dr., The Woodlands, TX 77381
8000 Research Forest Dr., The Woodlands, TX 77382
6777 Woodlands Pkwy, The Woodlands, TX 77381
6531 FM 1488 Rd., Magnolia, TX 77354
8576 Creekside Forest Dr., Tomball, TX 77375
“We’re looking forward to reconnecting with the community and showing guests the Tide Cleaners difference, which is quality, convenience and care that goes above and beyond,” said Craig Brown, vice president of North Houston Tide Cleaners.
As part of Procter & Gamble (P&G), Tide Services is redefining the laundry sector with its Tide Laundromat and Tide Cleaners brands. The company prioritizes convenience, quality and customer satisfaction through features like 24-hour drop-off, a user-friendly mobile app and the trusted Tide cleaning experience.
*Offer valid only when coupon is presented at drop-off. Coupon can only be redeemed for
services sold at participating Tide Cleaners locations. Coupon can be redeemed in store
only. It cannot be redeemed for any product sold at any other retail store. Not valid on
bridal, household items, wash & fold, leather, or specialty fabrics. Offer applied to the 2
least expensive items in the order.
*Offer valid for one use only on 04/25/2025 or 04/26/2025.
About Tide Cleaners:
For 70 years, Tide® has been a household name in laundry care. Tide Cleaners, the #1 brand in dry cleaning, is an extension of the Tide® brand, offering superior service nationwide. For more information on Tide Cleaners or franchising opportunities, visit TideCleaners.com and tidefranchise.com.
# # #
Betsy DeMik
Champion
+1 214-500-1132
email us here
Visit us on social media:
Facebook
X
LinkedIn
Instagram
Legal Disclaimer:
EIN Presswire provides this news content "as is" without warranty of any kind. We do not accept any responsibility or liability for the accuracy, content, images, videos, licenses, completeness, legality, or reliability of the information contained in this article. If you have any complaints or copyright issues related to this article, kindly contact the author above.

Swiftdrain Furnishes Drainage System for Pepsi’s New Wastewater Facility in Denver
ABBA Bail Bonds Details Support for High-Value Bail Cases in California
Virginia Smart Manufacturing Accelerator and Central Virginia Community College Half-Day Smart Manufacturing Workshop
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Niepewność gospodarcza rosnącym zagrożeniem dla firm. Sytuację pogarszają zawirowania w światowym handlu
Wojna handlowa i trudna sytuacja geopolityczna stanowią zagrożenie dla funkcjonowania firm. Niepewność sytuacji gospodarczej to obok wysokich kosztów pracowniczych najczęściej wskazywana bariera utrudniająca działalność. 60 proc. właścicieli i zarządzających firmami w Polsce uważa ją za największe zagrożenie. – Kryzysy są tyleż szokiem dla systemu, co szansą. Jeśli wykorzystamy nowo tworzące się sytuacje, mamy szansę wyjść wzmocnieni – ocenia Małgorzata Mroczkowska-Horne, dyrektor generalna Konfederacji Lewiatan.
Transport
Ataki cybernetyczne na kolej stają się coraz częstsze. Hakerzy zwykle chcą doprowadzić do paraliżu

W pierwszym kwartale tego roku hakerzy zaatakowali systemy sprzedaży biletów w polskiej i ukraińskiej kolei. Zagrożenia wiążą się jednak również z atakami na systemy zasilania i zarządzania ruchem. Wszystkie tego typu zdarzenia mają jeden cel – mniejszy lub większy paraliż transportu kolejowego, co w obecnej sytuacji geopolitycznej przekłada się na bezpieczeństwo strategiczne. W wielu przypadkach wciąż najsłabszym ogniwem jest człowiek – albo dlatego, że nienależycie chroni hasła i dostęp do urządzeń, albo dlatego, że nadane mu uprawnienia są nieadekwatnie szerokie w stosunku do realnych potrzeb.
Edukacja
Polska nauka potrzebuje różnych źródeł finansowania. Trwają rozmowy o zmianach w systemie

– Finansowanie polskiej nauki wymaga zmian, ale do tego potrzeba politycznej woli i odwagi – ocenia prof. dr hab. Grzegorz Mazurek, rektor Akademii Leona Koźmińskiego. Wśród propozycji wymienia stworzenie systemu zachęt dla biznesu do inwestowania w naukę i edukację, wyznaczenie strategicznych obszarów badań, na które będą trafiały fundusze, czy rozliczanie instytucji naukowych z wykorzystania publicznych pieniędzy. W ramach cyklu „Porozmawiajmy o polskiej nauce” MNiSW w ostatnich miesiącach prowadzi konsultacje ze środowiskiem akademickim i badawczym na temat stojących przed sektorem wyzwań i możliwych do wdrożenia rozwiązań, nie tylko dotyczących finansowania.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.