Torpedo Market to Reach USD 1.6981 Billion by 2032 at a CAGR of 6.40% Due to Increase in Maritime Border Disputes.
A torpedo is an underwater missile with a self-contained engine that is guided to its target and is intended to target and sink enemy ships or submarines.
NEW YORK,, TX, UNITED STATES, April 14, 2025 /EINPresswire.com/ -- Torpedo Market OutlookThe global Torpedo Market size is poised for significant growth over the next decade, with its market size projected to rise from USD 1.1704 billion in 2024 to USD 1.6981 billion by 2032, representing a robust compound annual growth rate (CAGR) of 6.40%. This growth trajectory is underpinned by increasing geopolitical tensions, advancements in underwater warfare technology, and the rising demand for effective anti-submarine warfare capabilities across naval forces globally.
Get a Quote - Request a price quote for the report or specific research services: https://www.marketresearchfuture.com/sample_request/6952
Torpedoes, long considered one of the most reliable underwater weapons in naval warfare, continue to play a pivotal role in modern Défense strategies. These self-propelled weapons are designed to travel underwater and strike targets such as submarines and surface vessels with precision. As maritime security challenges grow, the modernization and expansion of naval fleets by both developed and developing nations are fueling demand for next-generation torpedoes that are faster, quieter, and smarter.
A key driver contributing to market expansion is the heightened focus on naval modernization programs. Countries including the United States, China, Russia, and India are aggressively upgrading their naval fleets, which includes the procurement of advanced torpedoes and the enhancement of submarine and anti-submarine warfare (ASW) capabilities. Additionally, the increasing deployment of unmanned underwater vehicles (UUVs) and the integration of torpedoes with these platforms are expected to create new opportunities for market players.
Desjardins Negative Vacation Bank Class Action – Certified on Consent for the Purposes of Settlement
Refined Cane Sugar Market to Reach USD 120.1 Billion by 2035 As Rising Demand for Processed Food and Beverage Ingredient
Leading ERP solutions to showcase at Dublin ERP HEADtoHEAD™ event
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Transport

Import materiałów budowlanych z Rosji zagrożeniem dla konkurencyjności europejskiego rynku. Konieczne są zmiany i egzekwowanie sankcji
Unia Europejska powinna zrewidować politykę celną na import materiałów budowlanych spoza państw członkowskich, w tym państw wschodnich – twierdzą uczestnicy konferencji „Bezpieczeństwo gospodarcze UE”. Obecnie Wspólnota nakłada na europejskich producentów coraz więcej ograniczeń, nie rewidując polityki celnej, co przekłada się na systematyczne osłabienie konkurencyjności przedsiębiorstw, spadek produkcji i zagrożenie dla miejsc pracy.
Konsument
Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.
Handel
Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.
Partner serwisu
Szkolenia

Akademia Newserii
Akademia Newserii to projekt, w ramach którego najlepsi polscy dziennikarze biznesowi, giełdowi oraz lifestylowi, a także szkoleniowcy z wieloletnim doświadczeniem dzielą się swoją wiedzą nt. pracy z mediami.